خبرگزاری کار ایران

آینده مبهم کیخا در جنگ بیهوده وزارت ورزش با فدراسیون

asdasd
کد خبر : ۸۵۶۸۵۸

اقدام وزارت ورزش برای عدم حمایت مالی از فدراسیون ژیمناستیک به سود ورزش ایران است یا زیان بار خواهد بود؟

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، روز گذشته و در حاشیه مراسم تشییع پیکر شهید سردار قاسم سلیمانی، ژاله فرامرزیان، معاون مالی و اداری وزارت ورزش در صحبت‌هایی بار دیگر با اشاره به تخلفات به اثبات نرسیده در خزانه‌داری فدراسیون ژیمناستیک اعلام کرد تا زمانی که دادگاه تکلیف این موضوع را روشن نکند خبری از حمایت مالی وزارت ورزش از این فدراسیون نخواهد بود.

این موضوع در حالی مطرح شد که هنوز حکمی از سوی دادگاه در خصوص تخلفات یاد شده صادر نشده است و مشخص نیست موارد مطرح شده یک اتهام است یا به اثبات رسیده و قرار است حکمی علیه متخلفان در فدراسیون ژیمناستیک صادر شود.

نکته حائز اهمیت در این میان ضربه‌ای است که این تصمیمات به رشته ژیمناستیک و ورزشکاران شاغل در آن خواهد زد.

به عنوان مثال سعید کیخا، چهره شناخته شده ژیمناستیک ایران که شانس خوبی برای صعود به المپیک دارد در صورتی که مورد حمایت مالی قرار نگیرد و نتواند مراحل آماده‌سازی خودش را به طور مناسب انجام دهد شانس حضور در رقابت‌ها و نمایش خوب در آن را از دست خواهد داد و این موضوع بدون شک به زیان ورزش کشور خواهد بود.

بهتر است مسئولان وزارت ورزش برای تصمیمات خود جوانب مختلف آن را سنجیده و سود و زیان هر تصمیمی را بررسی کنند و در این مورد خاص به نظر می‌رسد با عجله تصمیم گیری شده و حتی منتظر رای دادگاه هم نمانده‌اند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز