خبرگزاری کار ایران

در مرکز جهانی تکواندو صورت می‌گیرد؛

آغاز مرحله جدید تمرینات تیم‌ملی تکواندو آقایان

asdasd
کد خبر : ۸۷۵۳۳۶

مرحله جدید تمرینات ملی پوشان از صبح روز دوشنبه 5 اسفندماه در مرکز جهانی تکواندو آغاز می‌شود.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، مرحله جدید تمرینات تیم ملی تکواندو مردان ایران به منظور حضور در مسابقات قهرمانی آسیا از صبح روز دوشنبه 5 اسفندماه در مرکز جهانی تکواندو آغاز می‌شود.

با توجه به اینکه تاریخ رقابت‌های قهرمانی آسیا هنوز از سوی اتحادیه تکواندو آسیا مشخص نشده است، تمرینات با 6 نفر اصلی اعزامی به این رویداد پیگیری می‌شود؛ آرمین هادی پور، سروش احمدی، میرهاشم حسینی، امیرمحمد بخشی، مهران برخورداری و سجاد مردانی نفرات اعزامی به این رقابت‌ها هستند.

هدایت تیم ملی برعهده فریبرز عسکری به عنوان سرمربی و علی محمد بسحاق و وحید عبداللهی به عنوان مربیان است. هادی ساعی نیز به عنوان مدیرفنی در کنار ملی پوشان حضور دارد.

تیم‌ملی تکواندو ایران در گروه مردان نیز موفق به کسب 2 سهمیه بازی‌های المپیک 2020 توکیو توسط آرمین هادی پور و میرهاشم حسینی شده است.

گفتی است؛ رقابت‌های قهرمانی آسیا G4 است و به نفرات اول تا سوم به ترتیب 40،  24 و 14. 4 امتیاز در راستای افزایش رنکینگ المپیک به ورزشکاران تعلق می‌گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز