خبرگزاری کار ایران

مسئولان ورزش کشور پیگیر وضعیت تیم‌ملی بسکتبال نوجوانان

asdasd
کد خبر : ۸۸۳۷۶۴

پس از حذف تیم ملی بسکتبال نوجوانان ایران از جام جهانی، فدراسیون بسکتبال و مسئولان کشور به دنبال احقاق حق این نوجوانان هستند.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون بسکتبال، در چند روز گذشته خبری بر روی خروجی سایت فدراسیون جهانی بسکتبال فیبا قرار گرفت که حکایت از حذف تیم ملی بسکتبال نوجوانان کشورمان از مسابقات جام جهانی بدون شرکت در مسابقات آسیایی داشت.

ماجرا از آن جا آغاز شد که با شیوع ویروس کرونا مسابقات قهرمانی آسیا در بیروت لبنان که میدان کسب سهمیه مسابقات جام جهانی بود  ابتدا به تعویق افتاد و سپس کنسل شد. در این میان فیبا در اقدامی عجیب و با استدلال نبود وقت تصمیم گرفت بر اساس رنکینگ در آسیا و اقیانوسیه تیم های این قاره را راهی مسابقات جام جهانی کند که همین موضوع باعث حذف تیم ملی بسکتبال نوجوانان ایران از جام جهانی بلغارستان شد.

اما فدراسیون بسکتبال پس از دریافت ایمیل از سوی فیبا که خبر از لغو مسابقات قهرمانی آسیا و محروم شدن نوجوانان ایران از جام جهانی را می داد، مراتب اعتراض خود را طی نامه ای به فیبا آسیا ارسال و مجدد آمادگی خود را برای میزبانی مسابقات قهرمانی آسیا را اعلام کرد. ضمن این که نامه دیگری از سوی کمیته ملی المپیک کشورمان به فیبا و IOC (کمیته بین المللی المپیک) ارسال شد.

فدراسیون بسکتبال اعتراض خود را تا زمان کسب نتیجه پیگیری خواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز