خبرگزاری کار ایران

بازگشت ذوالفقارنسب به فوتبال

asdasd
کد خبر : ۹۰۲۳۹۴

با صدور حکمی، ریاست فدراسیون، سرپرست انجمن فوتبال جانبازان و معلولین معرفی شد.

به گزارش ایلنا و به نقل از وب‌سایت فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین؛ طی حکمی از سوی سیدمحمدشروین اسبقیان، بیژن ذوالفقارنسب، به عنوان سرپرست انجمن فوتبال انتخاب شد.

در متن این حکم آمده است:

جناب آقای بیژن ذوالفقارنسب

نظر به تعهد، تخصص و تجربیات ارزشمند جنابعالی در ورزش قهرمانی، به موجب این حکم به سمت “سرپرست انجمن فوتبال جانبازان و معلولین” منصوب می شوید. آرزومند است با اتکال به ایزد منان و با بهره‌گیری از نیروهای متعهد و متخصص در راستای اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی و با نصب العین قراردادن منویات مقام معظم رهبری در حوزه ورزش در پیشبرد امورات محوله موفق و مؤید باشید.

ذوالفقارنسب دارای مدرک دکتری تربیت بدنی و علوم ورزشی بوده و سابقه مربیگری در تیم های ملی امید و بزرگسالان فوتبال کشور را در کارنامه خود دارد و در تیم ملی و تیم های پرسپولیس، پاس تهران به عنوان بازیکن حضور داشته و مربی تیم های باشگاهی استقلال، پیکان، ذوب آهن، سایپا در لیگ برتر بوده است.

فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین، با تشکر و قدردانی از زحمات مصطفی الهی نسب، رئیس سابق این انجمن، برای بیژن ذوالفقارنسب در مسوولیت جدید آرزوی توفیق دارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز