خبرگزاری کار ایران

حیدری: با دستور وزیر ورزش و جوانان اجاره دو ماه اماکن ورزشی خوزستان بخشیده شد

asdasd
کد خبر : ۹۰۴۳۰۹

افشین حیدری دیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: با دستور وزیر ورزش و جوانان اجاره بهای اماکن دولتی واگذارشده به بخش خصوصی در ماه‌های اسفند 98 و فروردین سال جاری به‌طور کامل بخشیده شده است همچنین در راستای حمایت از باشگاه داران با پیگیری های صورت گرفته و مساعدت وزیر ورزش و جوانان در تلاش هستیم تا بتوانیم تمهیداتی را جهت جبران خسارات در نظر بگیریم.

به گزارش ایلنا و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان افشین حیدری با اشاره به تعطیلی اماکن و باشگاه های ورزشی جهت جلوگیری از گسترش ویروس کرونا اظهار داشت: پس از ابلاغیه های صادر شده مبنی بر تعطیلی باشگاه‌های ورزشی از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا، اماکن ورزشی خوزستان از اسفندماه تا کنون تعطیل شدند و از محل اداره کل ورزش و جوانان استان به صورت مداوم از این اماکن سرکشی و بازدید شده است.

وی افزود: در حال حاضر تیم های ورزشی و باشگاه ها اجازه فعالیت ندارند و همچنان سخت گیری های اداره کل ورزش و جوانان خوزستان نسبت به تعطیلی اماکن ورزشی به منظور رعایت نکات بهداشتی و سلامت مردم ادامه دارد.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان ضمن قدردانی از باشگاه های ورزشی در خصوص اجرای دستورهای ابلاغ شده جهت تعطیلی اماکن ورزشی گفت: علیرغم اینکه تعطیلی های اخیر سبب افت کسب و کار باشگاه های ورزشی شد اما از آنجا که سلامتی جامعه و بالاخص قشر ورزشکار برای مدیران باشگاه ها حائز اهمیت بود شاهد همکاریشان در زمینه اجرای قوانین بودیم و به دستور وزیر ورزش و جوانان، اجاره‌بهای اماکن دولتی واگذارشده به بخش خصوصی در ماه‌های اسفند 98 و فروردین سال جاری به‌طور کامل بخشیده شد.

وی با بیان اینکه ادامه بخشودگی اجاره اماکن ورزشی بستگی به وضعیت کنترل بیماری کرونا دارد،گفت: در راستای حمایت از باشگاه داران با پیگیری های صورت گرفته و مساعدت وزیر ورزش و جوانان در تلاش هستیم تا بتوانیم تمهیداتی در نظر بگیریم تا بخشی از خسارت و ضرری که به آنها وارد شده است، جبران شود.

حیدری در پایان تصریح کرد: با توجه به دستورالعمل ستاد مقابله با کرونا و وزارت بهداشت، سامانه خوداظهاری تحت عنوان salamat.gov.ir برای تمامی صنوف راه اندازی شده و در همین راستا فعالان حوزه اقتصادی ورزش به ویژه باشگاه داران نیز در این سامانه ثبت نام کرده اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز