خبرگزاری کار ایران

خانه 2 میلیون پوندی سانچس در میامی؛ مهاجم اینتر در راه MLS؟

asdasd
کد خبر : ۹۰۶۹۴۵

مهاجم شیلیایی خانه گران قیمتی در میامی خریده که شایعاتی در مورد او راه انداخته است.

به گزارش ایلنا، الکسیس سانچس، مهاجم اینتر خانه‌ای در کنار ساحل در نزدیکی میامی خریداری کرده است. یک سایت معاملات املاک فعال در جنوب فلوریدا ادعا کرده که این بازیکن قرضی اینتر نزدیک به 2 میلیون پوند صرف خرید یک آپارتمان تجملاتی در ساحل سانی آیلز کرده است. گفته می‌شود خانه‌ای که او خریده 30 دقیقه تا میامی فاصله دارد. همچنین این بازیکن 31ساله با خرید این آپارتمان به باشگاه خصوصی طبقه 33ام این برج 52طبقه دسترسی خواهد داشت. در این باشگاه یک رستوران با نمای ساحل، استخر، چشمه آب گرم و یک سالن بدنسازی وجود دارد.

در وب‌سایت رسمی این ساختمان آمده که در آن 212 آپارتمان وجود دارد که شامل چهار پنت‌هاوس هم می‌شود. این برج 200 متر ارتفاع دارد و نمای بسیار زیبایی از اقیانوس اطلس از آن دیده می‌شود. البته صاحبان این برج حاضر نشده‌اند درباره اینکه آیا سانچس آپارتمان خریده یا نه صحبت کنند.

رسانه‌ها در شیلی نوشته‌اند که او در زمانی که برای دو هفته به این کشور برگشته بود، خرید این خانه را هم انجام داده است. سانچس در سانتیاگو، پایتخت شیلی خود را قرنطینه کرد، و سپس به ایتالیا برگشت.

رسانه‌های ایتالیایی نوشته‌اند که خرید این خانه نشان می‌دهد که آینده او در آمریکا رقم می‌خورد و او احتمالاً به تیم اینتر میامی خواهد پیوست که متعلق به دیوید بکام است.

شهریور سال گذشته بود که او گفت دوست دارد زمانی در MLS بازی کند، اما بعد گفت که فعلاً می‌تواند پنج، شش سال را در تیم‌های اروپایی بگذراند. اما گزارش‌های هفته گذشته حاکی از آن بوده که آینده سانچس نامشخص است؛ نه اینتر به دنبال نگه داشتن او است و نه منچستر یونایتد می‌خواهد او را برگرداند. از قرارداد او با یونایتد دو سال دیگر مانده است، هرچند که مشخص نیست که او فصل بعد را در این تیم بگذراند یا نه. گفته می‌شد وستهم در صورت کاهش دستمزد، حاضر است او را جذب کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز