خبرگزاری کار ایران

باشگاه صنعت نفت آبادان: ما مخالف تعطیلی مسابقات نیستیم!

asdasd
کد خبر : ۹۰۸۰۹۰

معاون ورزشی باشگاه صنعت نفت آبادان تایید کرد که این تیم مخالف عدم برگزاری ادامه مسابقات لیگ برتر نیست.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، سهیل مهدی، سرپرست مسابقات سازمان لیگ در هفته گذشته به صورت غیر مستقیم اعلام کرد 13 باشگاه لیگ برتری در ارتباط با مسئولان فدراسیون فوتبال اعلام کرده‌اند با عدم برگزاری ادامه مسابقات لیگ نوزدهم و تعطیلی کامل آن موافق هستند.

از سوی دیگر اینطور گفته شد که پرسپولیس تهران، صنعت نفت آبادان و فولاد خوزستان سه باشگاهی هستند که مخالفت خود را با تعطیلی لیگ برتر اعلام کرده‌اند و منتظر بازگشت به تمرینات گروهی و از سرگیری مسابقات هستند.

معاون ورزشی باشگاه صنعت نفت می‌گوید آنها هیچگونه درخواست کتبی در این باره به فدراسیون فوتبال یا سازمان لیگ ارسال نکرده‌اند. صنعت نفت آبادان تا پایان هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال با 14 امتیاز فاصله از صدر جدول در رده هفتم جدول رده بندی جای دارد و 33 امتیاز جمع آوری کرده است.

مسعود رضاییان، معاون ورزشی باشگاه صنعت نفت آبادان در این به خبرنگار ایلنا گفت: "باشگاه صنعت نفت هیچگونه مخالفتی با عدم برگزاری مسابقات لیگ برتر نداشته است. در جلساتی که مدیران باشگاه داشته‌اند اعلام کرده‌اند که اگر نظر به برگزاری لیگ باشد ما موافقت خواهیم کرد و اگر قرار باشد مسابقات تعطیل شود هم ما موافق خواهیم بود. بالاخره این یک تصمیم جمعی است و نمی‌توان در این باره سلیقه‌ای عمل کرد."

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز