خبرگزاری کار ایران

امیدوارم هرچه زودتر تکلیف مسابقات لیگ مشخص شود

توفیقی: به مشاوران مدیرعامل گفته بودم فیش جعلی است!

asdasd
کد خبر : ۹۱۰۱۰۹

عضو سابق هیات مدیره استقلال معتقد است هیات مدیره باید الان تلاش کنند تا استقلال سر و سامان بگیرد

به گزارش ایلنا، پندار توفیقی عضو سابق هیات مدیره استقلال معتقد است هیات مدیره باید الان تلاش کنند تا استقلال سر و سامان بگیرد و وجود اختلاف در حال حاضر هیچ مشکلی را از این تیم حل نخواهد کرد. توفیقی همچنین در خصوص وعده‌های هوادار استقلال برای کمک به این تیم واکنش نشان داد.

شرایط استقلال را در این رزوها چطور ارزیابی می‌کنید؟

به هر حال بازیکنان مطالباتی داشتند که باشگاه توانست بخشی از آ‌ن را پرداخت کند آن طور که من از رسانه‌ها شنیدم قرار است بخشی دیگر از پول نیز به زودی به حساب بازیکنان واریز شود. امیدوارم هر چه زودتر تکلیف مسابقات لیگ نیز مشخص شود. ظاهرا قرار است تمرینات تیم‌ها هم به زودی از سر گرفته شود من فقط یک نگرانی دارم و آن هم این است که امیدوارم فقط بهترین تصمیم برای ادامه رقابت‌های لیگ گرفته شود زیرا باید قبول کنیم که اصلا بحث کرونا شوخی‌بردار نیست من از نزدیک این بیماری را حس کرده‌ام شاید باورتان نشود بسیار بیماری سختی است و امیدوارم هیچ انسانی در دنیا درگیر آن نشود.

یعنی معتقدید مسابقات لیگ نباید برگزار شود؟

واقعا تصمیم‌گیری در این مورد بسیار سخت است زیرا بحث جان آدم‌ها در میان است و اگر یک بازیکن در فوتبال دچار این بیماری شود فاجعه بسیار سختی رخ خواهد داد. امیدوارم تصمیم احساسی در این باره گرفته نشود.

هواداری که قول داده بود پول دیاباته و میلیچ را بدهد علیه شما در فضای مجازی پستی را منتشر کرد.چه نظری دارید؟

به هر حال نمی‌دانم چرا رسانه‌ها به این جور افراد بها می‌دهند وقتی من خبر واریز پول جعلی به حساب میلیچ و دیاباته را دیدم سریعا به مشاوران مدیرعامل تماس گرفتم و گفتم فریب این فرد را نخورید حتی به سلطانی معاون وقت باشگاه استقلال نیز نکاتی را گوشزد کردم. گفتم این فرد وضع خوبی اصلا ندارد و بر خلاف صحبت‌هایش ادعایش هم پوچ است.

این روزها شایعات زیادی در خصوص اختلاف بین اعضای هیات مدیره استقلال شنیده می‌شود.نظرتان چیست؟

امیدوارم که این خبر درست نباشد زیرا در حال حاضر استقلال نیاز به آرامش دارد و اینکه باید از همین حالا به فکر تقویت تیم برای فصل بعد بود. استقلال باید از همین حالا به دنبال تمدید قراردادش با بازیکنانش باشد و گرنه همانند چند سال گذشته در آخر فصل نصف بازیکنانش جدا می‌شوند. باید مقابل این اتفاق را از همین حالا گرفت.

ممکن است اگر مسئولان استقلال از شما مشاوره بخواهند با آنها همکاری کنید؟

به هر حال من چند سال در استقلال بودم در اکثر سمت‌های این باشگاه حضور داشتم و تجربه خوبی هم در این سال‌ها به دست آوردم هنوز که هیچ تماسی با من گرفته نشده است اما به هر حال ما استقلالی هستیم و هر چه کمک از دست‌مان بر آید انجام خواهیم داد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز