خبرگزاری کار ایران

بدون تماشاگر و پشت درهای بسته؛

گزارش: لیگ برتر فوتبال در کره جنوبی چطور آغاز شد؟

asdasd
کد خبر : ۹۱۰۸۹۱

مسابقات لیگ برتر فوتبال کره جنوبی روز گذشته با برتری تیم جونبوک موتورز به صورت رسمی پشت درهای بسته آغاز شد.

به گزارش ایلنا و به نقل از آسوشیتدپرس، فوتبال پس از تعطیلی به دلیل همه‌گیر شدن ویروس کرونا، در برای اولین بار به کره جنوبی بازگشته است و موفقیت یا عدم موفقیت آن توسط لیگ‌ها در همه جا از نزدیک مشاهده می‌شود.

مسابقات K-League روز گذشته در جئونجو آغاز شد و جئونبوک موتورز، مدافع عنوان قهرمانی در استادیوم خالی بازی کرد اما شعارهایی از طرفداران پخش شد. به جای طرفداران، بنرهایی با پیام‌های از سمت طرفداران در اطراف سکوها کشیده شدند.

میزبان در مسابقه‌ای که برای 36 کشور جهان از جمله آلمان، انگلیس، هند و استرالیا پخش شد، تیم Suwon Bluewings را با نتیجه یک بر صفر شکست داد. بازی همچنین در YouTube و در صفحه توییتر لیگ کره جنوبی به صورت زنده پخش مستقیم شد.

گزارش: لیگ برتر فوتبال در کره جنوبی چطور آغاز شد؟

لی دونگ گوک مهاجم سابق میدلزبورو به عنوان بازیکن تعویضی وارد میدان شد و تک گل این مسابقه را به ثمر رساند. لی که در مدت زمان حضور در لیگ برتر انگلیس موفق به گلزنی نشده بود در پایان این مسابقه گفت:" فکر می‌کنم این اولین بار است که من بدون حضور هواداران بازی می‌کنم و امیدوارم آنها به زودی برگردند. با این گل احساس می‌کنم به تماشاگران سراسر جهان یادآوری کردم که هنوز در این نقطه هستم."

تیم سوون روز گذشته بعد از اینکه تری آنتونیس، هافبک استرالیایی با دریافت دو کارت زد، کارت قرمز دریافت کرد، مجبور شد با 10 بازیکن بازی کند. لی 41 ساله، رکورددار گلزنی در K-League و لیگ قهرمانان آسیا، 9 دقیقه بعد از این اخراج از روی ضربه کرنر گلزنی کرد. 

به عنوان بخشی از اقدامات امنیتی جدید برای برپایی مسابقات لیگ کره جنوبی، هیچ دست دادن و احوالپرسی وجود نداشت و مسئولان، مربیان و معاونان همگی ملزم به پوشیدن ماسک بودند. مکالمات نزدیک بین بازیکنان و اعضای تیم نباید صورت می‌گرفت؛ نکته‌ای که  K-League اعلام کرده است در صورت بروز با جریمه برخورد خواهد کرد.

گزارش: لیگ برتر فوتبال در کره جنوبی چطور آغاز شد؟

خوزه مورئیس، مربی جونبوک موتورز گفت: "شما دیدید که بازیکنان در استادیوم خالی احساس ناخوشایند می‌کنند اما در نهایت این نتیجه برای شروع یک فصل عالی بود. بازیکنان در این مسابقه فرصت داشتند که به تمام بینندگان نشان دهند که فوتبال چیست. این اولین بار که تمام جهان برای دیدن لیگ فوتبال کره جنوبی اشتیاق داشت."

لیگ برتر فوتبال در کره جنوبی برای راه اندازی مسابقات از 1100 مربی، بازیکن و کارکنان باشگاه تست کرونا گرفت و جواب تمام آنها منفی شد. همچنین این فصل از 38 مسابقه در 27 دیدار به پایان خواهد رسید. گفته شده است اگر موج دوم کرونا در راه باشد این رقابت‌ها حتی تا 22 هفته هم کاهش پیدا خواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز