خبرگزاری کار ایران

مرادی: شرایط ارتقای داوران باید استانداردسازی شود

asdasd
کد خبر : ۹۱۲۷۸۲

مشاور عالی رئیس فدراسیون والیبال، با اشاره به ویژگی‌های ورزش حرفه‌ای جهان، گفت: شرایط ارتقای رتبه داوران والیبال ایران باید با ورزش حرفه‌ای جهان، استانداردسازی شود.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، وحید مرادی در نشست مشورتی کارگروه کمیته داوران، افزود: حاکم شدن عقل و فکر جمعی، یکی از سیاست‌های پیش روی فدراسیون است و باید تصمیمات بر اساس همفکری باشد تا کارها در ساختار جدید تعریف شده برای فدراسیون، روان‌تر شود.

وی درباره چارت سازمانی کمیته داوران فدراسیون والیبال، گفت: ترکیب کمیته داوری حداقل پنج نفر خواهد بود که شامل رئیس، نایب رئیس، دبیر و دو عضو است که حتما دو نفر آنان، از بین بانوان خواهند بود.

مشاور عالی رئیس فدراسیون والیبال با بیان این‌ که در ورزش ایران به شرایط احراز مسئولیت‌ها کمتر توجه شده است، گفت: فدراسیون والیبال برای ترکیب کمیته‌های مختلف و به‌ویژه داوران، به این موضوع توجه دارد.

وی تصریح کرد: نکته مهم دیگر، شرایط ارتقای داوری است که باید استانداردسازی شود. در ورزش حرفه‌ای، این موضوع بسیار اهمیت دارد.

مردای به روانشناسی رفتار نیز به عنوان یکی از نکات مهم در انتخاب داوران مسابقات اشاره کرد و گفت: برای دوره‌های ارتقای داوران نیز همانند دیگر دوره‌ها، باید طرح درس تدوین شود.

مرادی: شرایط ارتقای داوران باید استانداردسازی شود

سرپرست دبیری فدراسیون والیبال نیز در این نشست، گفت: برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی، تعدادی از داوران به این نشست مشورتی دعوت شدند و این موضوع، مسئولیت این افراد را بیش‌تر کرده است.

میلاد تقوی از شرکت‌کنندگان درخواست کرد که حتما موارد مربوط به جامعه داوران را مطرح کنند تا کمک به رشد و توسعه داوری ایران شود.

مرادی: شرایط ارتقای داوران باید استانداردسازی شود

مشاور امور بانوان رئیس فدراسیون والیبال نیز در این نشست، افزود: قطعا دغدغه همه دوستان، کمک به رشد و توسعه کمیته داوران است و اگر بخواهیم جهشی برای جهانی شدن داشته باشیم، نیاز به کمک و همفکری در این زمینه داریم.

مهناز شاددل تاکید کرد: طبیعی است که برای هر مسئولیتی، یک فرد انتخاب می‌شود اما انتظار داریم دیگر اعضای خانواده والیبال، وی را برای رسیدن به اهداف سازمانی، کمک کنند.

نشست مشورتی کارگروه کمیته داوری فدراسیون والیبال امروز (سه‌شنبه) به ریاست دکتر محمدرضا داورزنی و با حضور وحید مرادی مشاور عالی، میلاد تقوی سرپرست دبیری، مهناز شاددل مشاور امور بانوان، فرهاد شاهمیری، ابراهیم فیروزی، مسعود یزدان‌پناه، علیرضا قریب، محسن ترابی، نرگس افشین، هدیه صابری و ماندانا مطیعی برگزار شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز