خبرگزاری کار ایران

تیم‌های لالیگا هر 72 ساعت یکبار بازی می‌کنند!

asdasd
کد خبر : ۹۱۴۲۶۹

رئیس لالیگا اعلام کرده است تیم‌‎های اسپانیایی هر 72 ساعت یکبار در یک مسابقه شرکت خواهند کرد.

به گزارش ایلنا، در حالیکه دستگاه‌های نظارتی در 12 ژوئن یا 19 ژوئن به کار خود برای بازگشت به فوتبال ادامه می‌دهند، بحث و گفتگو در مورد آنچه در پروتکل‌های بهداشتی انجام می‌شود، ادامه دارد.

خاویر تباس، رئیس لالیگا این هفته با نمایندگان باشگاه‌های دو رده فوتبال برتر اسپانیا دیدار کرد. اردوگاه‌های تیمی که اعضای لالیگا در آن حضور دارند، اصرار دارند که همه تیم‌ها برای کاهش خطر ابتلا به ویروس کرونا، در پروازهای مستقر پرواز کنند.

همه تیم‌ها قادر به پذیرفتن صورتحساب برای چنین سفرهایی نیستند، بنابراین لالیگا مسئولیت مالی را بر عهده خواهد گرفت. لالیگا می‌خواهد همه تیم‌ها هر وقت ممکن باشد در روزهای بازی سفر کنند و طرفین هر 72 ساعت یکبار بازی کنند.

ایده اصلی ورود تیم‌ها به اردوها در حالت آماده باش است و بازیکنان آن را آنطور که لازم نیست می‌بینند و همچنین علاقه‌ای به انجام آن ندارند. در این مورد نیز شرایط اقتصادی باشگاه‌ها به عدم تمایل آنها کمک می‌کند. بازیکنان باید 48 ساعت پیش از هر مسابقه تست کرونا را پشت سر بگذارند در حالیکه باشگاه‌های اسپانیایی در حال حاضر دومین هفته از این تست‌ها را پشت سر می‌گذارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز