خبرگزاری کار ایران

بازیکن تیم صبای قم:

نمی‌دانم چه کسی به جای من رای داده است!

asdasd
کد خبر : ۹۱۵۸۱۹

فوتبالیست تیم صبای قم گفت: من با یک نامه به عنوان نماینده بازیکنان فوتبال استان قم برای شرکت در مجامع معرفی شده‌ام اما نمی‌دانم چه کسی به جای من در مجمع فوق العاده برکناری رئیس هیئت استان رای داده است !

به گزارش ایلنا و به نقل از پایگاه خبری تحلیلی رادیو گفت و گو؛ برنامه "ورزش بدون ویرایش" با موضوع برکناری و تهدید اعضای منتقد مجمع عمومی فدراسیون فوتبال و بررسی مسئله برکناری کریم بهرامی رئیس هیئت فوتبال قم در ارتباط تلفنی با مسعود ابرقویی، فوتبالیست تیم صبای قم روانه آنتن شد.

مسعود ابرقویی که به عنوان نماینده بازیکنان حق شرکت در مجامع هیئت فوتبال استان قم را داشته است نسبت به مجمع فوق العاده و موضوع آن اظهار بی اطلاعی کرد و گفت: طبق نامه‌ای که در تاریخ ۸ اردیبهشت سال ۹۸ از هیئت رئیسه فوتبال به من ابلاغ شد من به عنوان نماینده بازیکنان برای شرکت در مجامع استان معرفی شده‌ام. اکنون نمی‌دانم چه اتفاقی افتاده است که بنده خبری از جلسه به این مهمی نداشته‌ام !

وی افزود: متاسفانه آقای " جان جان " به جای من در این جلسه حضور پیدا کرده‌اند و رای داده‌اند و من نمی‌دانم چطور ممکن است شخص دیگری بدون اطلاع به عنوان جایگزین من در مجمع حاضر شود و رای و نظر خود را هم اعلام کند.

وی در پاسخ به سوال مجری برنامه " ورش بدون ویرایش " رادیو گفت و گو در این باره که آیا شما به این تخلف اعتراض کرده‌اید، گفت: بله اما مطمئن نیستم به اعتراض من ترتیب اثر داده شود و اتفاقی بیافتد.

لازم به ذکر است که نامه‌ای به هیئت فوتبال استان قم ارسال شده است و در آن عنوان شده " مسعود ابرقویی " که در استان اصفهان است نمی‌تواند نماینده بازیکنان استان قم باشد و به همین دلیل آقای " جان جان " به عنوان نماینده بازیکنان جایگزین " ابرقویی " شده است . این در حالی است که بر اساس تبصره ۳ ماده ۱۴ اساسنامه، نماینده بازیکنان در مجمع، فنی ترین بازیکن است که باید با تشخیص و تایید هیئت فوتبال استان انتخاب شود و این بازیکن باید تابعیت ایرانی داشته باشد. از این رو انتخاب "مسعود ابرقویی" منافاتی با اصول و آیین نامه هیئت فوتبال استان قم ندارد.

به گفته "ابرقویی" من زاده قم هستم، در آنجا زندگی و ۱۷ سال است که در این استان فوتبال بازی می‌کنم و تنها سه ماه عضو تیم سپاهان نوین اصفهان شده‌ام و حتی به اصفهان نرفته‌ام. بنابراین آنچه که در این نامه عنوان شده اصلا درست نیست.

گفتنی است مجمع فوق العاده فوتبال استان قم روز ۲۸ اردیبهشت تشکیل و بر اساس آرای آن، کریم بهرامی از ریاست هیئت فوتبال استان کنار رفت. این مجمع در شرایطی برگذار شده است که در دو روز گذشته برسر قانونی بودن رای اعضای آن بحث‌های بسیار زیادی مطرح شده است. لازم به ذکر است "جان جان" که به جای مسعود ابرقویی در این جلسه شرکت کرده است امضای خود را پس گرفته و مدعی شده هیچ مشکلی با ریاست آقای بهرامی ندارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز