خبرگزاری کار ایران

رضایی: ملی پوشان دغدغه مهران زند را برطرف می‌کنند

asdasd
کد خبر : ۹۱۸۵۲۶

دبیرکل کمیته ملی پارالمپیک عنوان کرد: با همکاری ملی پوشان تیم والیبال نشسته کشور، دغدغه مالی مهران زند برای عمل جراحی را برطرف خواهیم کرد تا دوباره به میادین ورزشی بازگردد.

به گزارش ایلنا و به نقل از پایگاه خبری تحلیلی رادیو گفت و گو؛ هادی رضایی در ارتباط تلفنی با برنامه " مسافر نور " درباره پیگیری وضعیت " مهران زند لشنی "ورزشکار معلول ایران عنوان کرد: حل مشکل این ورزشکار را آغاز و با بسیاری از دوستان و همکاران در این باره مذاکره کرده‌ام. گرچه بسیاری از کارها نمی‌تواند سازمانی باشد اما می‌توان در قالب یک کار داوطلبانه و انسان دوستانه همراه با ملی پوشان تیم والیبال نشسته در پیش گرفت.

وی افزود: با اینکه ما ۵ هزار بازیکن والیبال نشسته تحت پوشش در کشور داریم که شاید بتوان آن را معادل تمام بازیکنان والیبال نشسته جهان دانست، اما شناختی از ایشان ندارم و به دلیل اینکه بازیکن والیبال نشسته هستند و از سوی دیگر همنوع و هموطن ما هستند پیگیر وضعیت و عمل جراحی او خواهیم بود.

دبیرکل کمیته ملی پارالمپیک درباره چگونگی پیشرفت کار این ورزشکار گفت: قرار است که مهران زند روز شنبه مشخصات پرونده خود را به کمیته اعلام نماید تا پیگیر وضعیت او باشیم.

رضایی خاطر نشان کرد: از آنجایی که ملی پوشان والیبال نشسته این آمادگی را دارند که در کنار افتخاراتی که برای کشور به ارمغان می‌آورند، هموطنان خود را نیز در بیماری و گرفتاری یاری دهند، مطمئنا دغدغه این ورزشکار را نیز از بین خواهند برد و امید است روزی او را در جمع بازیکنان تیم ملی کشور مشاهده کنیم.

گفتنی است " مهران زند لشنی" با حضور در برنامه " مسافر نور " رادیو گفت و گو از رنج‌ها و دردهای خود سخن گفت و نسبت به بی مهری مسئولان درباره خویش گلایه کرد. او که به مدت ۷ سال در بستر بیماری بوده، پس از یک عمل جراحی به صورت نسبی بهبود می‌یابد و ورزش والیبال نشسته را در پیش می‌گیرد. در این مسیر موفقیت‌هایی نیز به دست می‌آورد اما پس از مدتی ریه و قلب او به دلیل مشکل در ستون فقرات دچار ناتوانی می‌شود و دوباره او را خانه نشین می‌کند.

به گفته " مهران زند " مبلغ مورد نیاز برای عمل جراحی ستون فقرات در حدود یکصد میلیون تومان است که از توان او خارج است. با پیگیری رادیو گفت و گو، کمیته ملی پارالمپیک قول داد موضوع این ورزشکار را پیگیری و این دغدغه را کم کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز