خبرگزاری کار ایران

رضاییان: صنعت نفت خارج از آبادان میزبانی نمی‌‎کند / از اسکوچیچ خبری نیست

asdasd
کد خبر : ۹۲۵۰۳۳

امیدوارم لیگ برتر یک هفته دیگر به تعویق بیفتد رضائیان: فقط ۲ بازیکن کرونایی داریم مسعود رضائیان با اشاره به مسائل مختلف پیرامون وضعیت بازیکنان تیم فوتبال صنعت نفت آبادان حرف‌های جالبی به زبان آورد که می‌خوانید: سه بار تست دادیم او در ابتدا اظهار داشت:

مسعود رضاییان در گفتگو با ایلنا درخصوص تست کرونای بازیکنان صنعت نفت اظهار داشت: همه اعضای تیم برای سومین بار تست کرونا دادند و در مرحله سوم تعداد افراد مشکوک به این بیماری کاهش پیدا کرد. در حال حاضر فقط دو بازیکن کرونایی داریم و سایر تست‌ها منفی بود. از این رو وضعیت قرمز در تیم ما مرتفع شده است. با این حال استرس در همه تیم‌ها وجود دارد و تیم ما از این قاعده مستثنی نیست. 

او درباره برگزاری تمرینات با شرایط فعلی افزود: میزان تمرینات ما نسبت به سایر تیم‌ها کمتر بود. امیدوارم لیگ حداقل برای یک هفته دیگر به تعویق بیفتد و زیرا این اتفاق به ما برای آماده‌سازی بیشتر کمک می‌کند. در پی آن هستیم شرایط میزبانی در آبادان را فراهم کنم. وقتی برای اردو از آبادان خارج نشدیم قطعا برای میزبانی‌ها هم از آبادان بیرون نخواهیم رفت و به میزبانی در شهری دیگر فکر نمی‌کنیم.

رضاییان ادامه داد: شرایط برای تیم ما در آبادان فراهم بود. از سه تیم خوزستانی فقط ما باقی ماندیم و دو تیم دیگر در تهران اردو زدند. در نتیجه این ویروس ما را بیشتر تهدید کرد. البته شرایط خروج از استان را نداشتیم و روز‌های سختی را پشت سر گذاشتیم. اگر قرار بود این شرایط را در اردویی برون استانی سپری کنیم واقعا برای ما ممکن نبود. هنوز یک تیم کامل نشدیم که تمرینات پرفشاری را برای حضور در مسابقات سپری کنیم.

معاون ورزشی باشگاه صنعت نفت همینطور درباره آخرین وضعیت شکایت از پرونده دراگان اسکوچیچ گفت: از اسکوچیچ خبری نیست و هیچ نامه جدیدی نیامده است. تا رای صادر نشود، به ما اطلاعاتی نمی‌دهند. در این سال‌ها متوجه شدیم زمانش برسد خودشان همه چیز را اعلام می‌کنند و نیازی به پیگیر ما نیست. پروسه‌های فیفا زمان بر است و باید صبور بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز