خبرگزاری کار ایران

رحمان محمدی راد : لیگ برتر والیبال امسال لیگ سختی است / با برنامه مقابل لبنیات هراز ظاهر شدیم

asdasd
کد خبر : ۹۷۱۲۷۱

سرمربی تیم والیبال فولاد مبارکه سپاهان می گوید : باتوجه به نتایج بازی ها و نزدیکی امتیازات تیم ها لیگ برتر والیبال امسال لیگ سختی است.

رحمان محمدی راد در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا درباره  پیروزی سه بر دو تیمش برابر لبنیات هراز ، بیان کرد: تصور بازی سخت مقابل تیم لبنیات هراز را داشتیم با توجه به اینکه تیم هراز هفته قبل بازی خود را واگذار کرده بود و این بازی اهمیت ویژه ای برای آنها داشت .

وی تصریح کرد : با توجه به بازیکنان با کیفیتی که تیم هراز آمل داشت واقعا در مقاطعی از بازی تیم‌ سپاهان را تحت تاثیر قرار دادند و بازی خوب آنها سبب شد تا امتیازات لازم را کسب کنند.

سرمربی تیم والیبال سپاهان ادامه داد: وقتی بازی به ست پنجم کشیده شد با برنامه ست را آغاز کردیم ، در شروع ست پنجم علی اصغر مجرد بازیکن سپاهان دو دفاع عالی داشت تا همین ابتدای کار فاصله دو سه امتیازی با هراز ایجاد کنیم و تا پایان هم توانستیم این اختلاف را حفظ کنیم.

محمدی راد با بیان اینکه سپاهان تنها تیم بدون شکست لیگ نیست، افزود: چند تیم خوب در لیگ برتر مدعی قهرمانی هستند ، لیگ سختی است امتیازات‌ نزدیک بازی ها نشان دهنده سخت بودن لیگ است اما ما برای کسب بهترین نتایج تلاش می کنیم.

وی درباره بازی هفته چهارم تیمش برابر تیم شهرداری گنبد،گفت: تیم‌ گنبد پتانسیل خوبی دارد و شهر والیبال خیزی است ، همیشه بازیکنان مستعد دارد و امسال سعی کردند تیم بومی را روانه لیگ کنند ، در این سه هفته باختند اما راحت نباختند ، امسال همه بازی سخت خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز