خبرگزاری کار ایران

علی‌عسگر: شرایط پرسپولیس سخت است ولی باید النصر را ببریم/ توپم گل می‌شد شبیه گل فن پرسی به کاسیاس بود

asdasd
کد خبر : ۹۷۷۱۱۷

مدافع سابق پرسپولیس در مورد تقابل امروز این تیم با النصر صحبت کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، دیدار امروز پرسپولیس مقابل النصر یادآور بازی معروف و جنجالی دو تیم در سال 94 است که با برتری سرخپوشان و شادی گل پر حرف و حدیث مهدی طارمی همراه بود. حمید علی عسگر، مدافع راست پرسپولیس در آن دیدار بود که روی بدشانسی موقعیتش به گل تبدیل نشد.

علی عسگر در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص دیدار خاطره انگیز پرسپولیس مقابل النصر در آن مقطع که خودش هم در بازی حضور داشت گفت: بازی خیلی سختی بود که تحت تاثیر حواشی بیرونی و اتفاقات حاشیه‌ای قرار داشت و مسائل زیادی روی بعد فنی بازی سایه انداخته بود. پرسپولیس از شرایط خوبی نداشت و تغییر و تحولات در این تیم آسیب زده بود و اگر یادتان باشد برانکو چند وقت بعد از آن تازه به پرسپولیس آمد و در آن بازی در ورزشگاه بود و بازی را تماشا می‌کرد. بازی سختی بود و اتفاقاتی که گفتم روی آن تاثیرگذار بود ولی در کل خدا را شکر توانستیم بازی را ببریم و دست پر خارج شویم.

وی در مورد موقعیت گل خودش در این بازی که شبیه گل فن پرسی به اسپانیا بود توضیح داد: موقعیت خوبی به دست آوردم ولی بدشانس بودم که توپم گل نشد. شاید آن موقعیت شبیه به حرکت فن پرسی بوده باشد ولی قابل مقایسه با آن نیست چرا که توپ فن پرسی گل شد ولی ضربه من وارد دروازه نشد.

مدافع اسبق پرسپولیس در مورد بازی امروز این تیم مقابل النصر هم گفت: بازی سختی است و شرایط فشردگی شدید مسابقات باعث شده تیم و بازیکنان خسته باشند ولی این شرایط برای همه یکسان است. آمادگی بدنی و ذهنی در این مسابقات حرف اول را می‌زند ولی در کل با همه مشکلات موجود پرسپولیس باید پیروز مسابقه شود.

علی عسگر در مورد پیش بینی از نتیجه بازی و گلزنان آن هم توضیح داد: این موضوع اهمیتی ندارد و مهم بردن پرسپولیس است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز