خبرگزاری کار ایران

مسابقات جام دیویس؛

تیم ملی تنیس از راهیابی به نیمه‌نهایی بازماند

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۳۳۹

ملی‌پوشان تنیس ایران عصر امروز مقابل تیم جزایر پاسیفیک قرار می‌گیرند که در صورت برتری مقابل حریف، در این گروه باقی خواهند ماند.

تیم ملی تنیس ایران با شکست مقابل هنگ‌کنگ، از راهیابی به مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های جام دیویس در گروه سوم منطقه آسیا و اقیانوسیه باز ماند.

به گزارش ایلنا، در این دوره از مسابقات که در زمین های تنیس Aviation Tennis دبی امارات برگزار می‌شود، تیم ایران با نتیجه دو بر یک مغلوب حریف خود شد و نتوانست جواز حضور در مرحله نیمه پایانی را به دست آورد.

در پایان مرحله گروهی این دوره از پیکارها، تیم‌های ملی تنیس هنگ کنگ و مالزی از گروه اول و تیم‌های ویتنام و کامبوج از گروه دوم راهی مرحله بعدی شدند.

ایران، عمان، جزایر پاسیفیک و امارات نیز از عصر امروز شنبه برای بقا در گروه سوم منطقه آسیا و اقیانوسیه به مصاف هم می‌روند و طبق برنامه ملی‌پوشان تنیس ایران عصر امروز مقابل تیم جزایر پاسیفیک قرار می‌گیرند که در صورت برتری مقابل حریف، در این گروه باقی خواهند ماند.

در رقابت‌های تنیس جام دیویس در گروه سوم منطقه آسیا و اقیانوسیه ۸ تیم حضور دارند که در پایان دو تیم برتر جواز حضور در گروه دوم را کسب می‌کنند و دو تیم انتهای جدول به گروه چهارم سقوط خواهند کرد.

بدین ترتیب در تنیس جام دیویس که در امارات انجام می‌شود، جدال ایران و هنگ گنگ به بازی دو نفره کشیده شد و جدال تیم ملی جام دیویس ایران و هنگ کنگ بعد از شکست شاهین خالدان برابر لم سیو چوانو نیز با نتیجه ۲ بر صفر بازی دونفره(دوبل) در مقابل تیم چند ملیتی هنگ‌کنگ نیز واگذار شد. خالدان جمعه شب با نتیجه ۲ بر صفر و با امتیازات ۶ بر یک و ۷ بر ۶ مغلوب حریف خود شد تا تیم ایران بهترین بخت را برای صعود به مرحله نیمه پایانی از دست دهد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز