خبرگزاری کار ایران

بوکس با وضع کنونی پسرفت می‌کند

روزبهانی: وقتی بودجه نیست و پول ندهند صدای همه در می‌آید

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۶۱۲

اگر همین وضعیت ادامه داشته باشد پسرفت می‌کنیم و هیچ چیز به بوکس اضافه نمی‌شود.

کاپیتان تیم ملی بوکس گفت: متأسفانه به دلیل نبود بودجه اردوی ارمنستان لغو شد و از همه بدتر اینکه نمی‌توانیم در مسابقات جهانی شرکت کنیم و این یک فاجعه است.

احسان روزبهانی در گفت‌وگو با ایلنا با بیان این مطلب اظهار کرد: خود من با وجود اینکه مصدوم بودم و پزشکان گفته بودند در مسابقات جهانی شرکت نکنم، درصدد بودم خودم را برای مسابقات آماده کنم و یقین داشتم می‌توانم در این رقابت‌ها مدال بگیرم؛ حتی برخی از مربیان تیم ملی هم این موضوع را بیان می‌کردند که تنها امید ایران برای کسب مدال در رقابت‌های جهانی من بودم.

وی افزود: متأسفانه مشکل اصلی ورزش بوکس نداشتن بودجه است. روز گذشته رفتم فدراسیون تا جایزه مدال‌آوری در مسابقات گذشته را بگیرم که اعلام کردند، بودجه نداریم تا پاداش بدهیم.

کاپیتان تیم ملی بوکس درخصوص اختلافات به وجود آمده بین مظاهری و فروتن دو ملی‌پوش بوکس با کادر فنی تیم ملی و فدراسیون بوکس اظهار کرد: اختلاف که همیشه وجود دارد؛ وقتی بودجه نیست و پول ندهند صدای همه در می‌آید. مظاهری و فروتن هم دو - سه بار به تیم ملی دعوت شدند و نیامدند دیگر دعوت نشدند اما من مشکلی ندارم.

وی متذکر شد: به هر حال با وجود اینکه در اردوی تیم ملی بوکسورهای قدیمی‌تر از من هم هستند با توجه به تجربه و میزان بالای حضورم در میدان‌های مختلف بنده را به عنوان کاپیتان تیم ملی بوکس می‌شناسند و این از لطف آنهاست.

روزبهانی درباره تبعات اعزام نشدن تیم ملی به مسابقات جهانی خاطرنشان کرد: اگر همین وضعیت ادامه داشته باشد پسرفت می‌کنیم و هیچ چیز به بوکس اضافه نمی‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز