خبرگزاری کار ایران

پهلوانان فرنگی به خانه کشتی برگشتند

کد خبر : ۱۰۴۷۵۱

آرزو می‌کنم قهرمانان ما بدور از حاشیه‌ها در صحنه‌های بین‌المللی افتخار آفرین باشند و پرچم مقدس کشورمان را همواره با اقتدار در قله‌های سربلندی و سرافرازی به اهتزاز درآورند.

به دنبال ترک خانه کشتی توسط فرنگی‌کاران و با توجه به احساس نگرانی دوستداران این ورزش ملی و اظهارات حسن رنگرز نایب رئیس فدراسیون کشتیبانک پاسارگاد بلافاصله مشکل کشتی‌گیران را مرتفع کرد.

به گزارش ایلنا، یکی از مدیران بانک پاسارگاد گفت: هنگامی که موضوع عدم اجازه شرکت آزادکاران در لیگ برتر کشتی مطرح شد بانک پاسارگاد در راستای ایفای رسالت‌های اجتماعی خود و حمایت از ورزش ملی کشور وظیفه خود دانست در حد توان خود به این موضوع بپردازد و لذا با افتخار و به منظور حمایت از پهلوانان ورزش اول کشور وارد صحنه شد تا صرفا در بخشی از مسئولیت‌های خود ایفای نقش کند.

وی ادامه داد: بانک در این اقدام هیچ تعهدی برای فدراسیون ایجاد نکرد و هیچ هدف تبلیغاتی در این اقدام وجود نداشت و این اقدام با امید به تقویت روحی تیم ملی کشتی آزاد صورت گرفت. به دنبال بازدید سرپرست وزارت ورزش از خانه کشتی و مذاکرات وی با مدیر عامل بانک پاسارگاد جهت تسری این امر به تیم ملی فرنگی، مدیر عامل بانک نیز دستور اقدام صادر کردند. اطلاعات اولیه از تیم ملی کشتی فرنگی که باید مبنای اقدامات حمایتی بانک قرار گیرد در ساعت ۸ صبح یکشنبه ۲۴ / ۶ / ۱۳۹۲ تکمیل شد و بانک نیز حمایت خود را برای فرنگی‌کاران تکرار کرد.

وی افزود: آرزو می‌کنم قهرمانان ما بدور از حاشیه‌ها در صحنه‌های بین‌المللی افتخار آفرین باشند و پرچم مقدس کشورمان را همواره با اقتدار در قله‌های سربلندی و سرافرازی به اهتزاز درآورند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز