خبرگزاری کار ایران

در پیام های جداگانه ای صورت گرفت؛

تبریک باشگاه ماهان به کشتی گیران و اسقلالی ها

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۹۹۱

ساکت همچنین با ارسال پیامی به فتح ا… زاده و قلعه نویی موفقیت آبی پوشان استقلال را در مرحله نهایی لیگ قهرمانان آسیا آزرو نمود.

محمد رضا ساکت مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد ماهان سپاهان با ارسال پیامی کسب عنوان قهرمانی جهان توسط آزادکاران کشور را تبریک گفت

به گزارش ایلنا، تیم ملی کشتی آزاد ایران پس از ۴۸ سال و بعد از رقابت‌های جهانی ۱۹۶۵ منچستر انگلیس در بوداپست مجارستان به مقام قهرمانی جهان در خارج از کشور رسید. باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد ماهان سپاهان با ارسال پیامی هایی جداگانه به صالحی امیری سرپرست وزارت ورزش و خطیب سرپرست فدراسیون کشتی کسب این عنوان را تبریک گفت.

در بخشی از این پیام آمده است: بدینوسیله کسب عنوان قهرمانی کشتی آزاد جهان را توسط آزادکاران جمهوری اسلامی ایران که از عزم راسخ و غیرت بازیکنان ملی پوش حکایت می کند به حضرتعالی، کادر فنی و سرپرستی، کشتی گیران و ملت شریف و ورزش دوست ایران اسلامی تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

بدیهی است کسب این عنوان پس از یازده سال انتظار و اهتزاز پرچم مقدس کشورمان در عرصه های بین المللی موجبات غرور و شادمانی ملی را در کشور ایجاد می نماید. برای حضرتعالی آرزوی توفیق و سربلندی از درگاه حضرت حق را خواستارم.

پیام تبریک باشگاه فولاد ماهان سپاهان به آبی پوشان استقلال

محمد رضا ساکت همچنین با ارسال پیامی به فتح ا… زاده و امیر قلعه نویی موفقیت آبی پوشان استقلال را در مرحله نهایی لیگ قهرمانان آسیا آزرو نمود.

تیم استقلال تهران در دیدار روز گذشته خود در برابر بوریرام تایلند موفق به کسب پیروزی شیرین دو بر یک شد تا با این نتیجه به جمع ۴ تیم برتر لیگ قهرمانان آسیا راه یابد. باشگاه فولاد ماهان سپاهان با ارسال پیامی کسب این افتخار را به فتح ا… زاده و امیر قلعه نویی تبریک گفت.

در پیام باشگاه فولاد ماهان سپاهان آمده است: پیروزی نماینده شایسته کشورمان در لیگ قهرمانان آسیا برابر نماینده تایلند و راهیابی این تیم به مرحله نیمه پایانی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا را به مدیریت، کادر فنی و سرپرستی، اعضای تیم و هواداران آبی پوش استقلال تبریک و تهنیت عرض می نمایم. امید است کسب نتایج شایسته در مرحله نیمه نهایی و نهایی موجبات غرور و فخر را برای ورزش کشورمان ایجاد نماید. برای حضرتعالی آرزوی توفیق روز افزون از درگاه ایزد منان می نمایم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز