خبرگزاری کار ایران

بازی‌های کشورهای اسلامی - اندونزی(۴)؛

پیغمبری: بازی های کشورهای اسلامی سطح بالایی دارد

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۹۹۹

این مسابقات برای کشور ما از اهمیت ویژه ای برخوردار است و تمام تلاشم را خواهم کرد تا در این رقابت ها بهترین نتیجه را کسب کنم.

ووشوکار ملی پوش ایران گفت: بازی های کشورهای اسلامی تدارک خوبی برای شرکت در مسابقات قهرمانی جهان است.

به گزارش ایلنا، احسان پیغمبری که روز دوشنبه برای شرکت در مسابقات کشورهای اسلامی به همراه تیم ملی ایران عازم اندونزی خواهد شد، گفت: شرایط آمادگی ام مطلوب است و تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته ام، امروز از ناحیه مچ پا دچار ناراحتی بودم که برای بررسی شرایطم به پزشک تیم ملی مراجعه کردم، خوشبختانه مشکل خاصی وجود ندارد و با کمی استراحت، حل خواهد شد.

وی افزود: در بازی های کشورهای اسلامی ورزشکارانی از سراسر دنیا حضور دارند، سطح فنی این رقابت ها بالاست و مهمترین حریفانم رقبایی از کره جنوبی، اندونزی و مالزی هستند.

این ووشوکار تیم ملی ایران ادامه داد: این مسابقات برای کشور ما از اهمیت ویژه ای برخوردار است و تمام تلاشم را خواهم کرد تا در این رقابت ها بهترین نتیجه را کسب کنم.

پیغمبری در پایان گفت: بازی های کشورهای اسلامی تدارک خوبی برای مسابقات جهانی است که آبان ماه در مالزی برگزار خواهد شد و امیدواریم تیم ملی ایران با کسب نتایج درخشان به میهن بازگردد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز