خبرگزاری کار ایران

بازی‌های همبستگی‌کشورهای اسلامی(۲۷)؛

معدنی: برای قهرمانی به اندونزی آمده ایم

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۰۳۷

ما برای کسب عنوان قهرمانی به این رقابت ها آمده ایم و وظیفه داریم تیم را به عنوان قهرمانی برسانیم.

سرمربی تیم ملی والیبال ب ایران گفت: کویت میدان تجربی خوبی برای بازی های اینده بود.

به گزارش خبرنگار اعزامی ایلنا به اندونزی، حسین معدنی پس از برتری شاگردان بر کویت در نخستین دیدار در رقابت های بازی های همبستگی کشورهای اسلامی با بیان این مطلب اظهار کرد: پیش از این پیش‌بینی می‌کردیم بازی راحتی مقابل این تیم داشته باشیم. تمرکز ما بیشتر روی تیم خود بود تا این حریف.

وی با بیان اینکه کاری به حریف نداشتیم، افزود: ما بیشتر در پی پیاده کردن برنامه های تاکتیکی خود بودیم. این بازی نکات فنی زیادی برای ما در پی داشت. سعی می کنیم با توجه به تجربیاتی که در این بازی کسب کردیم در بازی های اینده به میدان برویم.

معدنی همچنین متذکر شد: کشور کویت چند سالی در والیبال حضور نداشت و به همین دلیل سطح آمادگی بالایی برخوردار نبود. آنها بیشتر یک حریف تمرینی برای ما بودند.

معدنی در خصوص دیدار تیمش مقابل ترکیه عنوان کرد: ترکیه با تیم جوانان خود در این رقابت‌ها شرکت کرده است. شناخت چندان زیادی از آنها نداریم اما تیم ما برای قهرمانی آمده است. به همین دلیل باید مقابل تمام حریفان برنده شویم.

سرمربی تیم ملی والیبال ب ایران در پایان درباره هدف ایران در این بازی ها نیز خاطرنشان کرد: ما برای کسب عنوان قهرمانی به این رقابت ها آمده ایم و وظیفه داریم تیم را به عنوان قهرمانی برسانیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز