خبرگزاری کار ایران

بازی‌های همبستگی‌کشورهای اسلامی(۳۰)؛

زنگنه: حق من مدال طلا بود / دوم شدن با آخر شدن هیچ فرقی ندارد

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۰۴۳

بارها به این حریف ضربه زدم اما نفوذ سرداور ترک باعثشد این بازی را واگذار کنم.

بانوی نقره ای کاراته‌ کشورمان از ناداوری داور ترک در دیدار فینال به شدت گله کرد و گفت: حق من بود که به مدال طلا برسم ولی با اعمال نفوذ داوری این مدال را از من گرفتند.

به گزارش خبرنگار اعزامی ایلنا به اندونزی، پگاه زنگنه که به شدت از شکست در دیدار فینال رقابت های کاراته ناراحت بود با بیان این مطلب اظهار کرد: در دیدارهای فینال‌ همیشه بدشانسی آوردم. همیشه حریفان قدرتمند را تا دیدار فینال از پیش رو بر می دارم ولی در گام آخر با اعمال نفوذ داوران مدال طلا را از دست می دهم.

وی با بیان اینکه حریف ترک کار خاصی در فینال انجام نداد که قهرمانی را کسب کرد، افزود: بارها به این حریف ضربه زدم اما نفوذ سرداور ترک باعثشد این بازی را واگذار کنم.

زنگنه تاکید کرد: این اتفاق را به حساب خواست خدا می‌گذارم اما توانمندی حق من کسب مدال طلا بود.

این ملی پوش کاراته‌ تاکید کرد: هدف من موفقیت در بازی‌های آسیایی و جهانی است. من به بالاتر از مسابقات کشورهای اسلامی می اندیشم. برای من دوم شدن با آخر شدن هیچ فرقی ندارد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در مسابقات کاراته وان ترکیه فشار زیادی به من وارد شد و از نظر بدنی در فشار زیادی بودم اما باز هم تاکید می کنم حق من مدال طلا بود که با اعمال نفوذ سرداور ترک نتوانستم به حق خودم برسم. بالاخره باید این مدال های بین همه تقسیم شود و هر ورزشکاری سهمی ببرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز