خبرگزاری کار ایران

بازی‌های همبستگی‌کشورهای اسلامی(۴۵)؛

درفشی پور: بی تجربگی کردم / شرمنده مربیانم شدم

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۳۶۶

این شکست را بگذارید به حسابی بی تجربگی من. این چهارمین میدان بین المللی من بود که تجربه می کردم به همین دلیل شاید نتوانستم پایان خوبی را رقم بزنم.

کاراته کای وزن - ۶۰ کیلوی کشورمان تاکید کرد که بی تجربگی عامل شکستش در دیدار فینال بود.

به گزارش خبرنگار اعزامی ایلنا به اندونزی، هامون درفشی پور که با شکست در دیدار فینال وزن - ۶۰ کیلوگرم به مدال نقره بازی های همبستگی کشورهای اسلامی رسیده بود با بیان این مطلب اظهار کرد: داوران در امتیازات اول با چند ثانیه اختلاف پرچم می زدند و رای وقتی به نفع حریف الجزایری اعلام شد روی من تاثیر منفی داشت که به نوعی تاتامی از دستم خارج شد.

وی ادامه داد: این شکست را بگذارید به حسابی بی تجربگی من. این چهارمین میدان بین المللی من بود که تجربه می کردم به همین دلیل شاید نتوانستم پایان خوبی را رقم بزنم.

درفشی پور با تاکید بر اینکه برای کسب مدال طلا آمده بودم، افزود: هدف من قهرمانی بود ولی بی تجربگی باعثشد این مدال از چنگ من خارج شود. من واقعا شرمنده مربیان و فدراسیون شدم. خداراشکر می کنم این شکست در مسابقات ابتدایی رخ نداد و توانستم برای کشورم مدال کسب کنم.

این کاراته کار ملی پوش همچنین در مورد حریف الجزایزی نیز گفت: حریف خوبی را در دیدار فینال مقابل خود دیدم ولی من فقط بی تجربگی کردم و مدال طلا را از دست دادم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز