خبرگزاری کار ایران

بازی‌های همبستگی‌کشورهای اسلامی(۵۹)؛

زنگنه: فشار روانی عامل باخت ما بود / جهان روی کاراته بانوان ایران حساب باز کرده

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۵۹۹

مصر تیمی نبود که بتواند ما را شکسن دهد ولی در این رقابت ها به خاطر فشار روانی نتیجه فینال را واگذار کردیم. ما اگر چند بار دیگر مقابل این تیم قرار بگیرم بدون شک انها را شکست خواهیم داد.

عضو تیم ملی کومیته تیمی بانوان ایران تاکید کرد که بانوان کاراته ایران خود را به جهانیان نشان داده اند و حالا همه روی کاراته کاهای ما حساب باز می کنند.

به گزارش خبرنگارا عزامی ایلنا به اندونزی، پگاه زنگنه که با تیم کومیته تیمی ایران عنوان نایب قهرمانی سومین دوره بازی های همبستگی کشورهای اسلامی در بخش کاراته را کسب کرد، با بیان این مطلب اظهارکرد: ما می توانستیم حداقل با یک تساوی عنوان قهرمانی را کسب کنیم ولی در دیدار پایانی شکست خوردیم تا به مدال نقره برسیم. در بازی سوم رضازاده ضربه این خورد که کامل برخورد نکرده بود ولی داوران امتیاز به حریف دادند و کار را برای رضاضازه سخت کردند که در نهایت بازی را واگذار کرد.

وی ادامه داد: ما باید کار با به نماینده می رساندیم که قطعا می توانستیم پیروز این رقابت باشیم و طلای مسابقات را کسب کنیم ولی تساوی در بازی نخست و شکست در بازی آخر کار را سخت کرد و مصری ها قهرمان شدند.

عضو تیم ملی کومیته ایران در ادامه متذکر شد: توان بچه های ما بالاتر از این مسابقات است. ما در لیگ جهانی نتایج خوبی گرفتیم و من مقابل نفرات رنکینگ اول و دوم جهان پیروز شده بودم. مصر تیمی نبود که بتواند ما را شکسن دهد ولی در این رقابت ها به خاطر فشار روانی نتیجه فینال را واگذار کردیم. ما اگر چند بار دیگر مقابل این تیم قرار بگیرم بدون شک انها را شکست خواهیم داد.

زنگنه همچنین تاکید کرد: انشااله در مسابقات اینده توان بالای خود را نشان خواهیم داد. ما چهره خوبی از کاراته بانوان ایران را به جهانیان نشان داده ایم و دنیا روی کاراته ما حساب ویژه ای باز کرده و به همین دلیل در آینده توانایی خود را نشان خواهیم داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز