خبرگزاری کار ایران

بازی های کشورهای اسلامی(۷۶)؛

شقاقی: مدال های ارزشمندی کسب کردیم

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۸۷۰

نایب رییس فدراسیون کاراته گفت: ملی پوشان ایران در میان کشورهای مطرح حاضر در بازیهای کشورهای اسلامی، مدالهای ارزشمندی کسب کردند.

نایب رییس فدراسیون کاراته گفت: ملی پوشان ایران در میان کشورهای مطرح حاضر در بازی های کشورهای اسلامی، مدال های ارزشمندی کسب کردند.

به گزارش ایلنا، احمد شقاقی اظهار کرد: از پیش اعلام کرده بودیم که در بازیهای کشورهای اسلامی، کشورهای قدرتمند کاراته حضور پیدا خواهند کرد که این مساله در اندونزی علنی شد.

وی افزود: تیم ایران در حضور کشورهایی چون ترکیه، جمهوری آذربایجان، الجزایر، مالزی و… توانست پس از مصر به عنوان نایب قهرمانی دست یابد که این موفقیت برای ما ارزشمند است. همانطور که همه شاهد بودند قهرمانان مطرحی چون رافائل آقایف در این رقابت ها به میدان رفتند و سطح بالای مسابقات را نشان دادند. البته ما نیز قهرمانی چون ذبیح اله پورشیب را داریم که بازهم اقتدار خود را نشان داد.

شقاقی اظهار کرد: فدراسیون در چند ماه گذشته تلاش فراوانی انجام داد تا تیم ملی در هر دو بخش آقایان و بانوان به بهترین نحو آماده حضور در بازیهای کشورهای اسلامی شود و در این راستا چندین مرحله اردو و همچنین حضور در لیگ جهانی ترکیه در نظر گرفته شد.

نایب رییس فدراسیون کاراته گفت: تیم بانوان کاراته کشورمان در اندونزی عملکرد بسیار خوبی داشت و تیم مردان نیز تلاش خود را انجام داد و مدال های ارزشمندی کسب کرد، البته ازچند ورزشکار انتظار بیشتری داشتیم.

وی تاکید کرد: این مسابقات برای ما تمام شده است و باید از امروز به فکر حضوری قدرتمند در پیکارهای قهرمانی آسیا در امارات باشیم تا در قاره کهن نیز توان کاراته ایران را به رخ حریفان بکشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز