خبرگزاری کار ایران

بازی‌های همبستگی‌کشورهای اسلامی(۸۴)؛

طوسی: برای طلا دویدم / با حمایت مردم دلگرم شدم

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۲۰۹

خوشحالم توانستم مردم را خوشحال کنم. از مردم تشکر می کنم که در این مدت به من لطف داشتند.

بانوی طلایی ۲۰۰ متر ایران تاکید کرد که برای مدال طلا آمده بود و خوشحال است ۲ طلا کسب کرده است.

به گزارش خبرنگار اعزامی ایلنا به اندونزی، مریم طوسی پس از کسب دومین مدال طلای این دوره از رقابت ها گفت: متاسفانه ۳ بار خطا صورت گرفت که باعثشد کمی تمرکز ما به هم بخورد در غیر این صورت می خواستم رکوردشکنی کنم که نشد.

وی ادامه داد: رقابت نزدیک و خوبی را با رقبای خود داشتم که در اسیا و اروپا شناخته شده هستند به مین دلیل خوشحالم که توانستم مردم ایران را خوشحال کنم.

طوسی در ادامه افزود: در این چند روز مردم به من محبت زیادی داشتند و پیام های محبت امیز زیادی دریاف کردم که باعثدلگرمی من بود. باعثشد بتوانم با روحیه ای بالا به مصاف رقبا بروم.

برنده مدال طلای ۱۰۰ و ۲۰۰ متر بازی های همبستگی کشورهای اسلامی همچنین متذکر شد: من برای مسابقات داخل سالن اسیا خود را اماده می کنم و امیدوارم امکانات لازم را در اختیار ما قرار دهند تا بتوانیم با امادگی خوبی در این رقابت ها حاضر شوم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا فکر می کردی ۲ طلا را کسب کنی، گفت: هدف من همین بود. خوشحالم توانستم مردم را خوشحال کنم. از مردم تشکر می کنم که در این مدت به من لطف داشتند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز