خبرگزاری کار ایران

بازی‌های همبستگی‌کشورهای اسلامی(۱۰۳)؛

ربانی: بدنم به هم ریخته بود / می توانستم طلا بگیرم

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۵۲۹

واقعا از سطح قابل قبولی برخوردار بود. ما در آخر فصل دوومیدانی بودیم و از شرایط مسابقه دور شده بودیم ولی برای من مهم مدال آوری بود که خوشبختانه به آن رسیدم.

دارنده مدال نقره پرش با نیزه سومین دوره بازی های همبستگی کشورهای اسلامی تاکید کرد با اینکه پیش از این مسابقات شرایط مناسبی نداشته ولی با این حال در این رقابت ها به مدال دست یافته است.

به گزارش خبرنگار اعزامی ایلنا به اندونزی، محمد محسن ربانی با بیان این مطلب اظهار کرد: در پرش با نیزه رقابت نزدیکی را شاهد بودیم که خیلی هم طول کشد و کمی خسته شده بودیم ولی به این مساله عادت داریم.

وی در مورد عملکردش در این رقابت ها که به عنوان دومی دست یافت اشاره کرد و افزود: قبل از اعزام اصلا مشخص نبود به این رقابت ها اعزام می شویم یا یا خیر و اسم ما خط خورده بود ولی با این حال مسئول پرش با نیزه تلاش کرد و ما به این رقابت ها اعزام شدیم که خوشحالم مدال کسب کردیم تا هم سربلند باشیم و هم به نوعی محبت دوستان را جبران کنیم.

ربانی در ادامه در پاسخ به این سوال که آیا پیش بینی می کردی مدال کسب کنی یا نه، متذکر شد: بله، قطعا روی مدال حساب کرده بودم ولی دوست داشتم رنگ مدالم خوشرنگ تر باشد که نشد. من بدنم به هم ریخته بود ولی برای من مدال گرفتن مهم تر از رکورد زدن بود.

وی در مورد سطح این رقابت ها نیز گفت: واقعا از سطح قابل قبولی برخوردار بود. ما در آخر فصل دوومیدانی بودیم و از شرایط مسابقه دور شده بودیم ولی برای من مهم مدال آوری بود که خوشبختانه به آن رسیدم.

این پرنده نیزه کشور همچنین متذکر شد: در این رقابت ها دنبال رکورد زدن نبودم و فقط روی بحثمدال حساب کرده بودیم که براساس برنامه ریزی هم جلو رفتیم و در انتخاب مانع ها نیز همین موضوع را در اولویت قرار داده بودیم.

وی در مورد حریف مراکشی خود نیز گفت: واقعا فکر نمی کردم این حریف این طور پرش کند. فکر می کردم وسط مسابقه کار را تمام می کنم ولی حریف خیلی خوب بود و عملکرد خوبی به اجرا گذاشت و مدال طلا را نیز به خود اختصاص داد.

ربانی در پایان تاکید کرد: امیدوارم مسئولین برای من که در بازی های دوره قبلی برنز گرفته بودم و همچنین در دو دوره بازی های آسیایی عنوان چهارم را کسب کردم بیشتر سرمایه گذاری کند تا بتوانم در بازی های آسیایی ۲۰۱۴ نیز مدال بگیرم چراکه ۵۰درصد این مساله ورزشکار است و ۵۰ درصد دیگر مسئولان هستند که باید امکانات را فراهم کنند. آیا ارزش ندارد روی من سرمایه گذاری کنند تا بتوانم در بازی های آسیایی مدال بگیرم آنهم در شرایطی که در دوره های قبل تا یک قدمی مدال پیش رفتم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز