خبرگزاری کار ایران

بازی‌های همبستگی‌کشورهای اسلامی(۱۳۲)؛

ایزدی: خوشحالم به طلا رسیدم / مبارزات سنگینی را پشت سر گذاشتم

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۱۷۴

برای مدال طلا آماده بودم و تمام توان خود را به کار گرفتم تا این مدال را به دست آورم. خوشحالم که به هدفم رسیدم.

قهرمان تکواندوی سومین دوره بازی های همبستگی کشورهای اسلامی تاکید که برای مدال طلا آمده بودم و خوشحالم توانستم به هدف خود برسم.

به گزارش خبرنگار اعزامی ایلنا به اندونزی، شکرانه ایزدی پس از قهرمانی در سومین دوره بازی های همبستگی کشورهای اسلامی اظهار کرد: در فینال برابر مراکش به برتری ۷ بر یک رسیدم و مدال طلا را به دست آوردم.

وی ادامه داد: حریفم در بازی قبل از فینال یعنی ترکیه اصلی ترین حریف من بود و مبارزه سنگینی را مقابل او پشت سر گذاشتم.

این تکواندوکار کشورمان همچنین تاکید کرد: برای مدال طلا آماده بودم و تمام توان خود را به کار گرفتم تا این مدال را به دست آورم. خوشحالم که به هدفم رسیدم.

ایزدی در ادامه تاکید کرد: تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و احساس خستگی نیم کردم. این مسابقات تجربه خوبی بود و تیم ها با اختلاف امتیاز کمی برابر هم به پیروزی می رسیدند. ۲ تجربه جهانی داشتم و نگران بودم ولی با مدال طلا به کار خود پایان دادم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ما به زودی مسابقات آسیایی را در پیش داریم که امیدوارم در ترکیب تیم اعزامی ایران به این رقابت ها قرار بگیرم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز