خبرگزاری کار ایران

بازی‌های همبستگی‌کشورهای اسلامی(۱۴۵)؛

سیفی: حریف ترک عنوان دار جهانی بود / خوشحالم طلا را گرفتم

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۳۱۹

به دلیل اینکه در مسابقات world games کلمبیا به میدان رفته بودم از اول تیر در اردو بودم و خوشحالم با انجام تمرینات منظم مدال طلا را به خود اختصاص دادم.

عضو تیم ملی ساندای ایران تاکید کرد که مسابقات همبستگی میدان تدارکاتی خوبی برای من و هم‌تیمی‌هایم بود تا برای مسابقات جهانی آماده شویم.

به گزارش خبرنگار اعزامی ایلنا به اندونزی، محسن محمدسیفی که صبح امروز موفق به کسب مدال طلای سومین دوره بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی رسید در مورد این مسابقات می گوید: مسابقات ووشو این دوره از رقابت ها سطح فنی بالایی داشت. اکثر تیم‌ها با برنامه و برای کسب مدال به اینجا آمده بودند.

وی ادامه داد: تیم ما نیز تمرینات منظمی را برای حضور در این مسابقات پشت سر گذاشته بود. من نیز به دلیل اینکه در مسابقات world games کلمبیا به میدان رفته بودم از اول تیر در اردو بودم و خوشحالم با انجام تمرینات منظم مدال طلا را به خود اختصاص دادم.

محمدسیفی همچنین با بیان اینکه حریف ترک من عنون‌دار جهانی بود، متذکر شد: من موفق شدم این حریف عنوان دار را در این رقابت ها شکست دهم.

وی یادآور شد: این مسابقات در مجموع میدان تدارکاتی خوبی برای ما بود تا خود را برای مسابقات جهانی آماده کنیم که امیدوارم این مسابقات پیش زمینه‌ای برای موفقیت در مسابقات جهانی مالزی شود تا خوشرنگ‌ترین مدال ها را کسب کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز