خبرگزاری کار ایران

در سپاهان راحت نبودم؛

جباری: کار سختی در الاهلی دارم / مصدومیت‌ها مانع رفتنم به اروپا شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۳۳۴

در سپاهان راحت نبودم. ۸ سال در استقلال عضویت داشتم و به همین دلیل نتوانستم با شرایط باشگاه سپاهان به کار ادامه بدهم.

مراسم معارفه مجتبی جباری در باشگاه الاهلی برگزار شد.

به گزارش ایلنا، مجتبی جباری بعد از انجام معارفه در باشگاه الاهلی قطر به خبرنگاران گفت: تمامی مبالغ دریافتی از سپاهان را پس دادم و از حضور در قطر کاملاً راضی‌ام.

وی ادامه داد: از مسئولان باشگاه الاهلی سپاسگزارم فرصت بازی در اینجا را به من دادند. مصدومیت فریدون زندی برایم ناراحت کننده بود و امیدوارم جانشین خوبی برای این بازیکن ایرانی باشم.

جباری همچنن متذکر شد: هر بازیکنی دوست دارد لژیونر شدن را در دوران فوتبالش تجربه کند. من در ایران برای تیم‌های بزرگی بازی کرده‌ام و البته چند مصدومیت جزئی هم در دوران فوتبالم داشتم. آنهایی که فوتبال من را می‌شناسند، همیشه منتظر ترانسفر شدن من به تیم‌های اروپایی بودند اما مصدومیت‌ها مانع از رفتنم به اروپا شد.

وی همچنین درباره سرانجام بحثقراردادش با سپاهانی نیز گفت: در سپاهان راحت نبودم. ۸ سال در استقلال عضویت داشتم و به همین دلیل نتوانستم با شرایط باشگاه سپاهان به کار ادامه بدهم. وقتی پیشنهاد الاهلی رسید، باشگاه سپاهان اعلام کرد به شرط پس دادن تمامی پول‌های دریافتی از آن باشگاه می‌توانم فسخ قرارداد کنم. من هم موافقت کردم و به همین دلیل کارها خیلی سریع پیش رفت تا به الاهلی بیایم.

ستاره سابق استقلال در پایان خاطرنشان کرد: در الاهلی کار سختی دارم. این تیم از دسته پایین‌تر به لیگ ستارگان قطر صعود کرده و باید بیشتر تلاش کنیم. من برای حضور در لیگ قطر مشورت‌های زیادی انجام دادم و معتقدم این لیگ بسیار قوی و متشکل از بازیکنان حرفه‌ای زیادی است. الاهلی نیز از یک مربی بزرگ مثل میلان ماچالا بهره می‌برد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز