خبرگزاری کار ایران

می‌توانستیم برنده باشیم؛

اکبری: با بد اقبالی قافیه را به روس‌ها باختیم

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۶۷۱

اگر ما هم مثل روس‌ها، برزیلی‌ها، صرب‌ها، آرژانتینی‌ها و بلغارها با همه سرمایه‌های خود به این رقابت‌ها می‌آمدیم شانس اول قهرمانی بودیم

سرمربی تیم ملی زیر ۲۳ سال ایران در پایان بازی با روسیه گفت: بازی خوبی بود به ویژه در ست‌های اول، دوم و سوم دو تیم رقابت نزدیکی داشتند و ما می‌توانستیم برنده ست اول باشیم که در عین بد اقبالی قافیه را به روس‌ها باختیم.

به گزارش ایلنا، پیمان اکبری دلیل شکست ایران در برابر روسیه را افت روحی بازیکنان و زود تسلیم شدن آنها دانست و تاکید کرد: اگر بازیکنان زود تسلیم نمی‌شدند، نتیجه این بازی حداقل می‌توانست ۳ بر ۲ شود.

وی افزود: روس‌ها به نسبت بازی‌های قزاقستان دو - سه تغییر داشتند که باعثبهبود وضعیت آنان و بهتر شدنشان شد. آنها هم اکنون قهرمان تمامی رده‌های سنی جهان هستند و همه نفرات اصلی خود را به مسابقات آورده‌اند و فقط قهرمانی مسابقات زیر ۲۳ سال را کم دارند تا با به دست آوردن آن ویترین افتخارات خود را کامل کنند.

سرمربی تیم ملی والیبال زیر ۲۳ سال کشورمان با بیان اینکه در مجموع با وجود باخت از عملکرد بازیکنانم راضی هستم، خاطرنشان کرد: مطمئن هستم آنها در بازی‌های آینده جبران خواهند کرد. هر چند معتقدم اگر ما هم مثل روس‌ها، برزیلی‌ها، صرب‌ها، آرژانتینی‌ها و بلغارها با همه سرمایه‌های خود به این رقابت‌ها می‌آمدیم شانس اول قهرمانی بودیم ولی متاسفانه شرایط چنین اجازه‌ای به تیم ما نداد.

وی با مطرح کردن این سئوال که برزیل دیروز موفق به بردن آرژانتین شد، آیا اگر این تیم دی‌سوزا یکی از بهترین بازیکنان لیگ جهانی را در ترکیب خود نداشت باز هم می‌توانست از گرداب شکست دو بر صفر با آرژانتین بگریزد؟، تصریح کرد: طبیعی است اگر ما هم امیر غفور و پوریا فیاضی را داشتیم غمی از این بابت نداشتیم و با خیالی مطمئن‌تر به سراغ حریفان قدرتمند خود می‌رفتیم.

سرمربی تیم ملی والیبال زیر ۲۳ سال کشورمان در مورد بازی امروز ایران با صربستان چنین گفت: صربستان را باید هر طور شده ببریم، آنها شاید در ظاهر امر با در اختیار داشتن ۳ بازیکن تیم ملی بزرگسالان و سرمربی آن از لحاظ مهره‌ای قوی‌تر از ما باشند، اما ما از نظر کار گروهی از آنان سرتر هستیم و در کارهای انفرادی نیز هر دو تیم توانایی‌های خاص خود را دارند.

وی در پایان درخصوص اینکه آیا دیر به فکر تعویض کردن نیفتاد گفت: اکثر تعویض‌هایم از روی اجبار بود و فقط نمی‌خواستم بازیکنان اصلی‌ام صدمه روحی زیادی ببینند.

تیم ملی والیبال زیر ۲۳ سال ایران از ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه امروز چهارشنبه در چهارمین بازی خود در مسابقات قهرمانی جهان به مصاف صربستان خواهد رفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز