خبرگزاری کار ایران

آتاناسوویچ و کولاکوویچ را مهار می‌کنیم؛

فائزی: می‌توان با یک بازی خوب صرب‌ها را تسلیم کرد

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۷۰۶

ایرانی‌ها همیشه مرد روزهای سخت هستند و بازیکنان امروز برای رسیدن به پیروزی و روسفیدی خودشان و کادر فنی از جان برای بردن صربستان مایه خواهند گذاشت.

مدافع وسط تیم ملی زیر ۲۳ سال ایران معتقد است با غلبه بر صربستان در بازی امروز شکست مقابل روسیه را جبران خواهند کرد.

به گزارش ایلنا، سامان فائزی افزود: ایرانی‌ها همیشه مرد روزهای سخت هستند و بازیکنان امروز برای رسیدن به پیروزی و روسفیدی خودشان و کادر فنی از جان برای بردن صربستان مایه خواهند گذاشت.

وی در مقایسه تیم روسیه با صربستان گفت: روس‌ها به مراتب قوی‌تر از صرب‌ها هستند. صرب‌ها از نظر قدی و همچنین سرویس و قدرت دفاعی به پای روس‌ها نمی‌رسند و می‌توان با یک بازی خوب آنها را تسلیم کرد. مطمئن باشید برابر صرب‌ها راحت‌تر از بازی با روسیه بازی خواهیم کرد.

فائزی در پاسخ یه این سئوال که آیا شکست دادن صرب‌ها با داشتن ۳ بازیکن تیم ملی بزرگسالان و به خصوص آتاناسوویچ سخت نیست، افزود: اکثر بازیکنان فعلی تیم زیر ۲۳ سال ایران در رده سنی نوجوانان و جوانان سابقه بازی با این ۳ بازیکن را دارند و آنچه در بازی‌های قبلی و به خصوص بازی صربستان و استرالیا دیدم، آتاناسوویچ بارها دفاع شد و دفاع ما نیز قدرت کنترل این بازیکن و همچنین کولاکوویچ را دارد.

وی در مورد دلایل شکست ایران مقابل روس‌ها نیز گفت: ما تمرکز تیمی خود را یک‌باره روی اشتباهات فردی در اواسط ست سوم از دست دادیم. ضمن آنکه روس‌ها نیز بر خلاف بازی‌های قبلی خود برابر ایران تغییر شیوه داده و پاسورشان بر خلاف دیدارهای قبلی خیلی با سرعتی زن‌ها کار کرد. این بهترین بازی روس‌ها برابر ایران در ۴ بازی گذشته میان دو تیم بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز