خبرگزاری کار ایران

مسئولان واترپلو را باور کنند؛

صالح: قهرمانی در آسیا واترپلوی ایران را احیا کرد

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۳۸۴

تیم واترپلو در حالی سهمیه مسابقات جهانی را بدست آورد که هیچگونه تقدیری از زحمات چندین ماهه بازیکنان نشد و حتی یکی از مسئولان وزارت ورزش به استقبال اعضای تیم ملی نیامد.

ملی پوش باسابقه واترپلو ایران قهرمانی این تیم در مسابقات کاپ آسیا را افتخاری ارزشمند و دور از انتظار عنوان کرد و اظهار داشت: این قهرمانی بار دیگر واترپلوی ایران را احیا کرد.

به گزارش ایلنا، علی صالح با بیان این مطلب افزود: تیم ملی واترپلو بدون برگزاری حتی یک دیدار تدارکاتی و تلاش پنج ماهه بازیکنانش موفق شد در مسابقات کاپ آسیا عنوان قهرمانی را بدست آورد و بار دیگر واترپلو ایران را در سطح قاره آسیا مطرح کند.

وی افزود: این موفقیت در حالی بدست آمد که واترپلو از لیگ با کیفیتی برخوردار نیست و بخش خصوصی و تیم‌های نامدار استقلال و پرسپولیس هم حاضر نیستند در این رشته سرمایه‌گذاری کنند و این مسئله انگیزه بازیکنان را از بین برده است.

این ملی‌پوش واترپلوی ایران اضافه کرد: نداشتن یک لیگ پویا و با کیفیت باعثتضعیف تیم ملی شده به گونه‌ای که مربیان ملی در شناسایی استعدادها و پدیده‌های جدید با محدودیت روبرو هستند و بدلیل این شرایط فدراسیون ناگزیر است تا در واترپلو به تیمداری بپردازد و وظیفه باشگاه‌ها را بر عهده بگیرد.

صالح درخصوص سومین دوره مسابقات واترپلو کاپ آسیا در سنگاپور تصریح کرد: این دوره از مسابقات با حضور کشورهای چین، سنگاپور(میزبان) و کویت از سطح و کیفیت بالایی برخوردار بود و تیم ایران با کسب ۵ پیروزی موفق شد ضمن کسب نخستین عنوان قهرمانی این مسابقات، سهمیه حضور در مسابقات جهانی سال ۲۰۱۴ قزاقستان را نیز بدست آورد.

وی با گلایه از بی توجهی مسئولان ورزش به موفقیت اخیر تیم ملی واترپلو اظهار داشت: تیم واترپلو در حالی سهمیه مسابقات جهانی را بدست آورد که هیچگونه تقدیری از زحمات چندین ماهه بازیکنان نشد و حتی یکی از مسئولان وزارت ورزش به استقبال اعضای تیم ملی نیامد.

صالح ادامه داد: من امیدوارم این موفقیت نگاه مسئولان وزارت ورزش به رشته‌های آبی را تغییر داده باشد و آنها به این باور رسیده باشند که در صورت حمایت‌ها و پشتیبانی‌های لازم واترپلوی ایران می‌تواند در بازی‌های آسیایی روی سکو بایستد.

ملی‌پوش تیم واترپلو نقش پائولو مالارا سرمربی ایتالیایی تیم ملی را در موفقیت اخیر واترپلوی ایران تعیین کننده عنوان کرد و افزود: مالارا یکی از بهترین مربیان دنیاست که شناختش از بازیکنان و شرایط واترپلوی ایران در موفقیت او در مسابقات سنگاپور بسیار تاثیرگذار بود و امیدوارم شرایط ادامه همکاری این مربی تا بازی‌های آسیایی اینچئون کره‌جنوبی فراهم شود.

وی در پایان گفت: در صورت حمایت و تدارکات مناسب تیم ملی واترپلو این پتانسیل را دارد تا در بازی‌های آسیایی برای کشور افتخار آفرینی کند و نظیر رشته‌های تیمی والیبال و بسکتبال در سطح آسیا بدرخشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز