خبرگزاری کار ایران

با کسب بالاترین آرا؛

اردنر رئیس فدراسیون جهانی تیروکمان شد

کد خبر : ۱۱۲۵۳۱

پروفسر اردنر با کسب ۹۶ رای از ۹۸ رای مخوزه مجددا به عنوان رئیس فدراسیون جهانی تیراندازی با کمان برگزیده شد.

کنگره فدراسیون جهانی تیراندازی با کمان با انتخاب مجدد پروفسور اردنر به عنوان رئیس تشکیلات جهانی این رشته برگزار شد.

به گزارش ایلنا، در این کنگره جهت معرفی رئیس فدراسیون جهانی نیز رای‌گیری به عمل آمد که پروفسر اردنر با کسب ۹۶ رای از ۹۸ رای مخوزه مجددا به عنوان رئیس فدراسیون جهانی تیراندازی با کمان برگزیده شد.

در این کنگره عضوهای جدیدی اضافه و چند کشور مانند افغانستان نیز به جهت عدم فعالیت حذف شدند.

محمد علی شجاعی رئیس فدراسیون در پنجاهمین کنگره جهانی تیراندازی با کمان که در آنتالیا ترکیه برگزار شد، حضور یافت و مذاکرات بسیار ارزنده ای با چندین تن از مسئولین جهانی، روسای فدراسیون ها مختلف را جهت همکاری‌های متقابل از جمله همکاری های منطقه‌ای، برگزاری تورنمنت‌های مختلف و معرفی ایران به عنوان یک قطب آموزشی در منطقه از جمله مباحثی بود که رئیس فدراسیون کشورمان با اردنر رئیس فدراسیون جهانی و تام دیلن دبیر فدراسیون جهانی انجام داد.

در این کنگره رئیس فدراسیون کشورمان با چند رئیس فدراسیون از جمله رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان ایتالیا و ترکیه جهت برگزاری اردوی های مشترک تبادل نظر نمودند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز