خبرگزاری کار ایران

نقاط قوت و ضعفم را شناختم؛

جوانی: آرزوی من کسب مدال طلای جهانی است

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۷۹۰

تمام تلاشم را می‌کنم تا بهترین نتیجه را بدست آورم و بر سکوی قهرمانی بایستم.

کومیته کای نوجوان ایران در بخش پسران که به زودی راهی مسابقات جهانی اسپانیا خواهد شد، گفت: برای راه پیدا به اردوی تیم ملی و رسیدن به ترکیب اصلی حدود ۳ ماه تمرینات سخت را پشت سر گذاشتم.

به گزارش ایلنا، امیرحسین جوانی روز شانزدهم آذرماه سال ۱۳۷۶ در ماکو(آذربایجان‌غربی) چشم به جهان گشود و کاراته را از ۸ سالگی در باشگاه آرش ماکو و زیر نظر محسن حسین‌زاده آغاز کرد. مدال نقره کاپ آزاد استانبول ترکیه در سال ۲۰۱۳ به همراه تیم ملی نوجوانان ایران، مدال طلای تیمی و انفرادی رقابت‌های بین‌المللی ارزم روم ترکیه با تیم ایتوسوکای در همین سال، مدال نقره سال ۲۰۰۷ مالزی با تیم کوبه‌اوزاکا و و مدال نقره کاپ آزاد دبی در سال ۲۰۱۱ مهمترین عناوین این کاراته کای نوجوان محسوب می‌شود.

کومیته‌کای وزن منهای ۶۳ کیلوگرم تیم نوجوانان ایران درخصوص شرایط خود، گفت: سال گذشته نیز در اردوی تیم ملی بودم اما در انتخابی آخر نتوانستم مجوز حضور در ترکیب اصلی را کسب کنم. امسال ۳ ماه تمرین کردم تا به شرایط ایده آل برسم و با شکست دادن حریفانم در مسابقات قهرمانی کشور و دو مرحله مسابقات انتخابی، مسافر رقابت‌های قهرمانی جهان شدم. تمامی کاراته کاها برای رسیدن به ترکیب اصلی؛ با تمام توان به میدان می آیند و برای همین تمرینات فشرده ای را انجام دادم تا پیروز مبارزات باشم.

جوانی در خصوص مسابقات جهانی اسپانیا گفت: تا حدودی با حریفان جهانی‌ام آشنا هستم و فیلم مبارزات آنها را در اردو دیده و عملکردشان را ارزیابی کرده‌ام.

وی افزود: در مسابقات کاپ آزاد ترکیه هم با برخی از آنها مبارزه کردم و نقاط قوت و ضعفم را شناختم، ضمن اینکه کادر فنی نیز نقاط ضعفم را شناسایی کرده و برای برطرف کردن آن برنامه‌ریزی خوبی انجام داده‌اند.

جوانی با تاکید بر اینکه آرزویش کسب مدال طلای جهانی است، گفت: تمام تلاشم را می‌کنم تا بهترین نتیجه را بدست آورم و بر سکوی قهرمانی بایستم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز