خبرگزاری کار ایران

هیچ مشکل مالی نداریم؛

طالقانی: جامی را برگزار می‌کنیم که برای همیشه به یادگار بماند

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۹۱۷

ما برای این مسابقات ۹ میهمان ویژه خارجی هم در نظر گرفته‌ایم که انشاالله هماهنگی‌های لازم برای حضور آنها در ایران صورت خواهد گرفت.

رئیس فدراسیون ملی ورزش‌های زورخانه‌ای تاکید کرد که هدف از برگزاری جام تختی برگزاری مسابقاتی است که به نام ایران به یادگار بماند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمدرضا طالقانی در نشست خبری مسابقات بین‌المللی کشتی پهلوانی در جمع خبرنگاران از همه رسانه‌ها نسبت به پوشش مطلوب این مسابقات کمک خواست و افزود: در شرایط کنونی که لیگ برتر فوتبال تعطیل شده از همه شما خبرنگاران می‌خواهم برای برگزاری این مسابقات در کنار ما باشید و بزرگی آن را به نمایش بگذارید.

وی افزود: برگزاری مسابقات کشتی پهلوانی برای شخص من دلایل زیادی داشت ولی بزرگترین هدفم این بود که تا زمان انتخاب رئیس فدراسیون ورزش‌های زورخانه ای که یک ماه بیشتر باقی نمانده یک دوره مسابقاتی را برگزار کنم که برای همیشه به یادگار بماند.

رئیس فدراسیون ملی ورزش‌های زورخانه‌ای با اشاره به اینکه تاکنون ۷۰۰ میلیون تومان خرج برگزاری این مسابقات شده، گفت: تاکنون ۱۸ کشور دنیا مدارک خود را برای حضور در این مسابقات ارسال کرده‌اند که امیدواریم تا زمان برگزاری آن جمع این کشورها به ۳۳ کشور برسد.

وی با تاکید بر اینکه ایران می‌خواهد اولین دوره این مسابقات را به خوبی برگزار کند، افزود: ما در ایران مسابقات انتخابی برگزار کرده‌ایم و قرار است تیمی متشکل از احمد میرزاپور، سید رضا موسوی، سعید ابراهیمی، امین مردانی و رشید مردانی در این مسابقات حضور یابد.

طالقانی در ادامه افزود: ما برای این مسابقات ۹ میهمان ویژه خارجی هم در نظر گرفته‌ایم که انشاالله هماهنگی‌های لازم برای حضور آنها در ایران صورت خواهد گرفت.

وی با اشاره به اینکه در این مسابقات از ۷ قهرمان جهان در المپیک نیز تقدیر خواهد شد، گفت: ما بنا داریم از طالب نعمت‌پور، بهداد سلیمی، دولت‌شاهی، عبدالله عزیزی، محمد نصیری، منصور مهدی‌زاده و علیرضا سلیمانی به عنوان قهرمانان و زحمت‌کشان کشتی پهلوانی تقدیر کنیم.

طالقانی با اشاره به اینکه به احتمال زیاد حسن روحانی رئیس جمهور کشورمان در مراسم اختتامیه حضور خواهند داشت، تصریح کرد: به دنبال این هستیم تا رئیس جمهور محترم در روز اختتامیه بازوبند پهلوانی را به دستان جابر صادق‌زاده ببندد.

وی با اشاره به اینکه همه تدابیر برای برگزاری این مسابقات اندیشیده شده، گفت: ما با کمک دوستان هیچ مشکل مالی نداریم و به دنبال این هستیم که این مسابقات را در شأن نام ایران برگزار کنیم.

طالقانی در پایان گفت: فدراسیون ملی زورخانه‌ای برای این مسابقات از ۲۰ مرشد با لهجه‌های مختلف نیز دعوت کرده تا در مسابقات حضور داشته باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز