خبرگزاری کار ایران

دبیر انجمن خبر داد:

تیم ملی سپک‌تاکرا با تیمی جوان به مالزی می‌رود

کد خبر : ۱۱۴۴۷۰

بر اساس اعلام سرمربی تیم ملی ۴ بازیکن از ۶ بازیکن دعوت شده به اردوی تیم ملی از جوانانی هستند که تا به حال تجربه حضور در رقابت‌های بین المللی را نداشته‌اند.

تیم ملی سپک تاکرا قرار است از روز ۹ آبان رقابت‌های خود را در دور سوم لیگ جهانی آغاز کند. به همین منظور مهدی رضایی سرمربی تیم ملی برای حضور در مالزی اقدام به دعوت از بازیکنان جوان سپک تاکرای ایران به اردوی کرمانشاه کرده است.

به گزارش ایلنا، دبیر انجمن و مدیر تیم‌های ملی با اشاره به این موضوع گفت: پس از حضور در دو مرحله از لیگ سپک تاکرا در دو کشور هندوستان و تایلند بر آن شدیم با صلاحدید سرمربی تیم ملی کمی هم به جوانان جویای نام سپک تاکرا میدان دهیم تا برای حضور موفق در صورت اعزام به بازی های آسیایی ۲۰۱۴ آماده شوند و کسب تجربه کنند.

علی فولادی‌راد افزود: بر اساس اعلام سرمربی تیم ملی ۴ بازیکن از ۶ بازیکن دعوت شده به اردوی تیم ملی از جوانانی هستند که تا به حال تجربه حضور در رقابت های بین المللی را نداشته اند اما در رقابت‌های داخلی و بخصوص لیگ از برترین ها بوده اند و امیدواریم که بتوانند در دور سوم لیگ در حد و اندازه های سپک تاکرا ایران موفق باشند.

فولادی اظهار داشت: البته از این تیم هرگز نباید انتظار کسب نتایج بسیار درخشان داشت اما با این حال امیدواریم میدان خوبی برای تجربه اندوزی جوانان باشد تا بتوانند در صورت حضور در بازی های آسیایی ۲۰۱۴ اینچئون بازی های موفقی را به نمایش بگذارند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز