خبرگزاری کار ایران

فردا و در خانه تکواندو؛

۱۰۸ تکواندوکار در جام سفیر رقابت می‌کنند

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۷۲۳

رقابت‌های تکواندو جام سفیر کره در ۴ وزن(۵۸ -، ‌ ۶۸ -، ۸۰ - و ۸۰ +) کیلوگرم و در ۴ شیاپچانگ برگزار می‌شود که دیدارهای هر وزن در یک زمین پیگیری می‌شود.

رقابت‌های تکواندو جام سفیر کره، فردا چهارشنبه اول آبان‌ماه در ۴ وزن المپیکی برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، یک دوره رقابت‌های تکواندو تحت عنوان جام " سفیر کره " به مناسبت پنجاهمین سالروز روابط دپیلماتیک ایران و کره، ‌ فردا چهارشنبه اول آبان‌ماه در ۴ وزن المپیکی و در بخش آقایان و با حضور تکواندوکاران استان‌های کشور برگزار می‌شود.

بنا بر برنامه‌ریزی صورت گرفته و به منظور برگزاری هرچه بهتر این دوره از رقابت‌ها، ‌ حضور ۴ تکواندوکار و ۳ کادر فنی در قالب یک تیم به عنوان سهمیه هر استان در نظر گرفته شده که براین اساس، ‌ در این دوره از رقابت‌ها، ۱۰۸ تکواندوکار از ۲۶ هیئت‌های(فارس، ‌گلستان، ‌ اصفهان، ‌ کرمان، ‌ کهگیلویه و بویراحمد، ‌ کردستان، ‌ تهران، ‌ توابع تهران، ‌ خراسان شمالی، ‌ کیش، آذربایجان شرقی، ‌ خراسان رضوی، ‌ بوشهر، ‌ یزد، مرکزی، ‌ اردبیل، ‌ کرمانشاه، خوزستان، ‌ البرز، مازندران، ‌ آذربایجان غربی، گیلان، ‌ زنجان، ‌ قم، ‌ قزوین و همدان) حضور دارند.

زمان پذیرش، ثبت نام، ‌ وزن‌کشی و قرعه کشی تیم‌های شرکت کننده در این دوره از رقابت‌ها، ‌ روز سه‌شنبه ۳۰ مهرماه در خوابگاه شهدای مکه واقع در خیابان سبلان تهران در نظر گرفته شده است.

مراسم افتتاحیه این مسابقات نیز از ساعت ۱۶:۰۰ الی ۱۷:۰۰ روز چهارشنبه یکم آبان‌ماه با حضور سید محمد پولادگر رئیس فدراسیون، سفیر کره جنوبی در ایران، ‌ مسئولان برگزاری مسابقات، ‌ مربیان، ‌ سرپرستان و تکواندوکاران شرکت کننده، ‌ در خانه تکواندو برگزار می‌شود.

رقابت‌های تکواندو جام سفیر کره در ۴ وزن(۵۸ -، ‌ ۶۸ -، ۸۰ - و ۸۰ +) کیلوگرم و در ۴ شیاپچانگ برگزار می‌شود که طبق برنامه ریزی صورت گرفته، دیدارهای هر وزن در یک زمین پیگیری می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز