خبرگزاری کار ایران

وزنه‌برداری قهرمانی جهان - لهستان؛

پایان کار ۴وزن نخست / ایران در رده چهارم جدول

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۲۴۸

مجید عسکری در دسته ۶۲ کیلوگرم، ۵۷ امتیاز، جابر بهروزی در دسته ۶۹ کیلوگرم ۶۳ امتیاز و سجاد بهروزی در همین وزن ۳۷ امتیاز برای تیم کشورمان به دست آورده بودند.

در پایان ۴ وزن نخست هشتادمین دوره مسابقات وزنه برداری قهرمانی جهان که در شهر وروتسلاف لهستان در حال برگزاری است تیم ملی وزنه برداری کشورمان با ۲۳۲ امتیاز تیمی در مکان چهارم جدول رده بندی قرار گرفت.

به گزارش ایلنا، رسول تقیان نماینده دسته ۷۷ کیلوگرم کشورمان هر چند نتوانست نخستین مدال کاروان وزنه برداری ایران را در این رقابت‌ها به دست آورد اما با ایستادن در مکان چهارم وزن خود، ۶۵ امتیاز تیمی به دست آورد تا تیم ایران با ۲۳۲ امیتیاز، یک پله در جدول رده بندی این رقابت ها صعود کند.

پیش از این مجید عسکری در دسته ۶۲ کیلوگرم، ۵۷ امتیاز، جابر بهروزی در دسته ۶۹ کیلوگرم ۶۳ امتیاز و سجاد بهروزی در همین وزن ۳۷ امتیاز برای تیم کشورمان به دست آورده بودند.

در این رده بندی تیمی چین با ۳۸۵ امتیازی که توسط ۵ وزنه بردار خود به دست آورده صدرنشین است و کره شمالی با ۲۹۷ امیتیاز از ۴ نماینده، در رده دوم قرار دارد. رده بندی ۵ تیم برتر رقابت های جهانی وزنه برداری، در پایان ۴ وزن نخستن رقابت‌های جهانی ۲۰۱۳ به شرح زیر است:
۱ - چین با ۳۸۵.۵ امتیاز
۲ - کره شمالی با ۲۹۷.۴ امتیاز
۳ - کلمبیا با ۲۹۴.۶ امتیاز
۴ - ایران با ۲۳۲.۴ امتیاز
۵ - تایلند با ۱۷۷.۶ امتیاز

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز