خبرگزاری کار ایران

مسابقات کامبت گیمز - سن پطرزبورگ؛

حسین زاده اولین طلایی ووشوی ایران در روسیه

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۳۳۷

وی نخستین طلای ووشوی ایران در کامبت گیمز روسیه را از آن خود کرد. این رقابت ها در سالن اسپارتاک سن پتربزورک برگزار می شود که فردا نیز ادامه خواهد داشت.

مجتبی حسین زاده توانست در دیدار نهایی با نتیجه دو بر صفر به پیروزی رسیده و به عنوان نخست دست یابد. وی در این مبارزه با گاژی نوریتینوف از روسیه مصاف کرد که به این موفقیت رسید.

به گزارش ایلنا، وی نخستین طلای ووشوی ایران در کامبت گیمز روسیه را از آن خود کرد. این رقابت ها در سالن اسپارتاک سن پتربزورک برگزار می شود که فردا نیز ادامه خواهد داشت.

همچنین آرمان بازیاری توانست ۲ بر صفر شیوا وو جین از چین را شکست داده و به دیدار پایانی برسد. وی باید در فینال ۹۰ کیلوگرم با محمد یوسف از مصر رقابت کند تا به عنوان نخست بازی ها در سالن اسپارتاک برسد.

در ۶۵ کیلوگرم، جعفر شیرزاد توانست ۲ بر صفر اینسی اسماعیل از ترکیه را شکست دهد. وی نیز جواز حضور در دیدار پایانی را به دست آورد. شیرزاد فردا باید با دیلان ساخو از فرانسه برای مدال طلا در سالن اسپارتاک سن پترزبورگ مبارزه کند.

حمیدرضا لادور هم توانست با غلبه بر حریف اوکراینی به بازی نهایی برسد. وی توانست در این رقابت با نتیجه دو بر صفر دمیترو باتوک را از پیشرو بر دارد. ملی پوش ۸۵ کیلوی ایران باید فردا در سالن اسپارتاک با علی محمد علی ابراهیم از مصر رقابت کند.

در دیگر اوزان، علی یوسفی(۶۰ کیلو) برابر حریف شکست خورد تا نتواند به فینال برسد. وی در رقابت با رستم کاکرائف در حالی مغلوب شد که در راند دوم، اشتباهات داوری علیه وی بود. این داوری موجب شد تا عملا وی راند آخر را به حریف واگذار کند.
مسعود فاضلی هم در جدال ۷۰ کیلو با اسماعیل علی یف از روسیه ۲ بر صفر مغلوب شد تا به فینال نرسد. عملکرد داوری در این دیدار و به خصوص راند دوم هم به گونه ای بود که با اعتراض گسترده تیم اعزامی کشورمان همراه بود.

در بخش تالو اما علی وطنخواه در رقابتی نزدیک با حریفان شرق آسیایی، با اختلاف امتیاز اندکی مغلوب شد تا بر سکوی چهارم تکیه زند. ینگ کی هوانگ از چین با ۹.۶۹، چون هو لو از مالزی با ۹.۶۳ و خانگ چینگ ان گی از مالزی با ۹.۵۶ عناوین اول تا سوم را از آن خود کردند. علی وطنخواه اما با ۹.۵۵ بر سکوی چهارم ایستاد که رقابت نزدیکی را با رقیبان رقم زده بود. البته این ورزشکار باید فردا نیز فرم بزند که مدال مسابقات با توجه به مجموع عملکرد امروز و فردا اهدا می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز