خبرگزاری کار ایران

یک اتفاق جالب بسکتبالی در مالزی؛

مصاف پیشکسوتان NBA با منتخب آسیا و حضور جابر روزبهانی

کد خبر : ۱۱۵۵۷۷

در صورتی که تعداد قابل توجهی از ایرانیان تمایل به حضور در این رقابت داشته باشند می‌توانم برایشان بلیط‌ها را با تخفیف ۲۰ درصدی تهیه کنم.

قرار است در روز دوم نوامبر امسال در کوالالامپور مسابقه‌ای دوستانه بین پیشکسوتان بسکتبال NBAو منتخب آسیا برگزار شود و نکته حائز اهمیت آن حضور یک بازیکن تراز اول و یک مربی ایرانی در تیم منتخب آسیا است.

به گزارش ایلنا، این مسابقه در ساعت ۷:۳۰ بعد از ظهر دوم نوامبر(برابر با شنبه ۱۱ آبان‌ماه ۱۳۹۲) در استادیوم پوترای مجموعه ورزشی بوکیت جلیل برگزار خواهد شد و بهای بلیط‌های آن از ۶۹ تا ۹۶۰ رینگیت تعیین شده است.

امید دادفرنیا، مربی بسکتبال ایرانی فعال در مالزی که یکی از مربیان تیم منتخب آسیا در این رقابت دوستانه است، در گفت‌وگویی اعلام گفت: این رقابت‌ها هر ساله در مالزی برگزار می‌شود اما تفاوت مسابقه امسال در این است که این تیم با تیم منتخب آسیا مسابقه می‌دهد که یک بازیکن ایرانی(جابر روزبهانی) و یک مربی ایرانی(خود من) در این تیم منتخب حضور دارند.

وی از جابر روزبهانی به عنوان بازیکن سرشناس ایرانی نام برد که در این رقابت دوستانه حضور خواهد داشت. وی مهمترین بازیکن آمریکایی حاضر در این رقابت‌ها را دنیس رادمن(Dennis Rodman) دانست که حضور بسیار فعال و موفقی در لیگ بسکتبال آمریکا داشته است.

وی تصریح کرد: پیش از این مسابقه به مدت دو ساعت کلاس آموزشی بکستبال برای کودکان زیر ۱۴ سال ترتیب داده‌ایم که مخصوص کودکانی است که والدین آنها بلیط بازی را خریده باشند.

دادفرنیا افزود: بلیط فروشی برای این رقابت آغاز شده است و در صورتیکه تعداد قابل توجهی از ایرانیان تمایل به حضور در این رقابت داشته باشند می‌توانم برایشان بلیط‌ها را با تخفیف ۲۰ درصدی تهیه کنم.

وبسایت رسمی این بازی:

http: / / www. xballer. com / allstar / index. htm

http: / / www. xballer. com / allstar / tickets. htm

این رویداد در ۳سال گذشته در مالزی بصورت مداوم و در ماههای آخر سال برگزار شده است اما در سالهای گذشته این تیم آمریکایی صرفا با تیمهای داخلی مالزی به رقابت می پرداخته اما امسال و برای اولین بار حضور بازیکنان از کشورهای مختلف باعثبالا بردن سطح کیفی این بازی خواهد شد. بازیکنان اهل ژاپن، کره، هنگ کنگ، فیلیپین، مالزی، تایلند و ایران و چند بازیکن از آفریقایی های ساکن آسیای شرقی. مربیان این رویداد یا به عبارتی منتخب آسیا عبارتند از یک مربی چینی مالایی و یک مربی ایرانی(امید دادفرنیا) که در حدود ۴سال است که در کشور مالزی به فعالیت مشغول بوده و در سال ۲۰۱۲ با یکی از تیمهای باشگاهی مالزی به قهرمانی لیگ این کشور هم رسیده هرچند در سال ۲۰۱۱ در همین مسابقات به مقام نایب قهرمانی رسیده بود.

برگزار کنندگان این رویداد عبارتند از:

۱ - یک شرکت تولید کننده گوشی های همراه و تبلت که قصد دارد در سال جدید محصولات خود را وارد بازار کند به اسم

Ninetologi

۲ - یک شرکت تولید کننده تجهیزات ورزشی به نام Xballer

این رویداد با همکاری شرکت(Worldwide Sport Agency) که در حدود ۴ سال است در کشور مالزی شروع به فعالیت کرده و در حال حاضر در بیش از ۷ مرکز آکادمی های بسکتبال آن در حال فعالیت می باشند در نظر دارد یک کلاس آموزشی بسکتبال را یک ساعات قبل از برگزاری این رویداد با حضور بازیکنان پیشکسوت NBA برای حدود ۱۰۰ کودک دختر و پسر زیر ۱۴ سال برگزار کند. سرمربیگری این کلاسها بر عهده آقای امید دادفرنیا بوده و آفایان امیر بهادر عطابخشی و سروش صدیقی به همراه چندین مربی ازکشورهای فیلیپین و مالزی با ایشان همکاری دارند. لازم به ذکر است این شرکت با موسسین ایرانی و مالایی یکی از ندرت شرکتهای حال حاضر در کشور مالزی بوده که در کلیه امور مربوط به ورزش از جمله: راه اندازی کمپهای ورزشی، تامین و تجهیز باشگاه‌ها در زمینه تجهیزات و پوشاک، آکادمی های ورزشی در رشته های مختلف و… فعالیت دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز