خبرگزاری کار ایران

جوانان مستعد را به مالزی اعزام می‌کنیم؛

حیدری: لیگ را آئینه تمام نمای کریکت می‌دانیم

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۷۶۲

مسابقات کریکت جوانان زیر ۱۹ سال آسیا، اواخر آذرماه امسال به میزبانی کوالالامپور برگزار خواهد شد و ما قصد داریم تیم آقایان کشورمان را به این رقابت‌ها اعزام نماییم.

رییس انجمن کریکت با تاکید بر اینکه لیگ ایئنه تمام نمای این رشته مهیج است، گفت: در سال‌جاری و برای اولین بار مسابقات لیگ را برای هر دو بخش آقایان و بانوان برگزار می‌کنیم و امید است با مساعدت مسوولان و همچنین همکاری باشگاه‌ها بتوانیم کریکت را به سمت اعتلا ء سوق دهیم.

به گزارش ایلنا، افشین حیدری افزود: دور رفت لیگ بانوان برگزار شد که درس‌های گرانبهایی در برداشت، ضمن اینکه در راستای طرح استعدادیابی به تازگی رقابت‌های " مینی کریکت " بانوان نیز با حضور ۸ تیم برگزار شد که بهترین‌ها مدنظر قرار گرفتند.

وی افزود: در رقابت‌های مینی کریکت، بانوانی که در مدارس تابستانی فعالیت می‌کردند به میدان آمدند که انگیزه و انرژی خوب آنها، مایه امیدواری مربیان شد.

حیدری با اشاره به اینکه انجمن کریکت توجهی ویژه‌ای به بانوان دارد، اظهار داشت: دور برگشت لیگ بانوان ماه آینده در کرمان برگزار می‌شود.

رییس انجمن کریکت در خصوص مسابقات لیگ آقایان گفت: دور رفت از نخستین دوره لیگ کریکت آقایان از فردا(دوشنبه) با حضور ۱۰ تیم در دو گروه پنج تیمی برگزار می‌شود. البته به دلیل طولانی بودن مسابقات کریکت از نظر زمانی و با توجه به حضور ۱۰ تیم در رقابت‌های لیگ آقایان، انجمن کریکت با حمایت مسوولان مربوطه در استان سیستان و بلوچستان، زمین شماره دو کریکت در زاهدان را آماده کردند تا این رقابتها بطور همزمان در دو زمین برگزار گردد.

وی اضافه کرد: دور رفت لیگ کریکت آقایان به مدت ۶ روز و با قضاوت ۷ داور برگزار خواهد شد. ضمن اینکه مرحله برگشت قرار است دی‌ماه امسال به میزبانی یکی از دو استان فارس یا یزد برگزار شود.

حیدری با تاکید بر اینکه کریکت در استان‌های کشور بویژه سیستان و بلوچستان از جایگاه رفیعی برخوردار و استعدادهای خوبی در این خطه مستعد وجود دارد، اظهار داشت: از ۱۰ تیم شرکت کننده در لیگ آقایان، پنج تیم از استان سیستان و بلوچستان و نمایندگانی از استانهای فارس، یزد، هرمزگان، گلستان و تهران نیز در این رقابت‌ها حضور خواهند داشت.

وی همچنین با اشاره به حضور تیم جوانان زیر ۱۹ سال کشورمان در مسابقات قهرمانی آسیا گفت: در رقابت‌های لیگ، بهترین بازیکنان جوان(زیر ۱۹ سال) مدنظر گرفته می‌شوند تا نفرات مستعد به اردوی تیم ملی جوانان کشورمان برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا دعوت شوند. به همین سبب، از تیم‌های شرکت کننده خواسته‌ایم تا حتما در رقابت‌های لیگ از دو بازیکن زیر ۱۹ سال استفاده کنند.

حیدری در ادامه گفت: مسابقات کریکت جوانان زیر ۱۹ سال آسیا، اواخر آذرماه امسال به میزبانی کوالالامپور برگزار خواهد شد و ما قصد داریم تیم آقایان کشورمان را به این رقابت‌ها اعزام نماییم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز