خبرگزاری کار ایران

کاراته ایران دارای پتانسیل بالایی است؛

میراسماعیلی: امیدوارم کاراته‌کاران به سکوهای جهانی دست یابند

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۶۵۷

تمرینات تیم‌های نوجوانان و جوانان کاراته ایران عصر دیروز در سالن شهید کبکانیان یک میهمان وی‍ژه داشت.

قهرمان پیشین جودوی جهان و نایب رییس فدراسیون جودو با حضور در تمرین تیم های نوجوانان و جوانان کاراته کشور برای آنها در مسابقات قهرمانی جهان آرزوی موفقیت کرد.

به گزارش ایلنا، تمرینات تیم‌های نوجوانان و جوانان کاراته ایران عصر روز در سالن شهید کبکانیان ادامه یافت که این تمرین یک میهمان وی‍ژه داشت. آرش میراسماعیلی دارنده ۴ مدال جودوی جهان(۲ طلا و ۲ برنز) و نایب رییس فعلی فدراسیون جودو که مدیر فنی تیم‌های ملی این رشته نیز محسوب می‌شود در این تمرین حضور یافت.

وی که مورد استقبال کادرفنی، ورزشکاران و برخی از مسوولان فدراسیون قرار گرفت، ضمن آرزوی موفقیت برای کاراته کاهای ایران، اظهار کرد: امیدوارم به مدالهایی که شایسته آن هستید دست یابد.

میراسماعیلی ادامه داد: موفقیت در این رقابت‌ها می‌تواند مسیر رسیدن به سکوهای افتخار جهان در سال‌های آینده را هموار سازد.

وی کاراته ایران را دارای پتانسیل بالای دانست و افزود: کادرفنی شما از چهره‌هایی نام آشنا تشکیل شده و بهتر است بهره لازم را از توانایی این مربیان ببرید.

همچنین شهاب سلطانی و مازیار فرید خمامی سرمربیان تیم‌های نوجوانان و جوانان نیز ضمن معرفی اعضای تیم‌های نوجوانان و جوانان به میراسماعیلی، نایب رییس فدراسیون جودو را از قهرمانان به نام و با اخلاق این رشته دانستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز