خبرگزاری کار ایران

می‌توانستیم به قهرمانی جهان فکر کنیم؛

خوشدل: اختلافات باید در داخل خانواده وزنه‌برداری حل و فصل شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۷۲۲

باقری در کار فنی خود سختگیری‌هایی دارد و ملی‌پوشان ما با همین سخت‌گیری‌ها به موفقیت در المپیک رسیدند. اگر آنها در مسابقات جهانی حضور داشتند هم نمی‌توانست تضمینی برای کسب مدال‌های بیشتر باشد.

مربی اسبق تیم ملی وزنه برداری گفت: مسائل و مشکلات ملی‌پوشان المپیکی و سرمربی تیم ملی بهتر بود در داخل خانواده وزنه‌برداری حل می‌شد.

به گزارش ایلنا، جواد خوشدل پس از رقابت‌های جهانی در خصوص عملکرد ملی‌پوشان در این مسابقات، گفت: حدود یکسال است در کنار تیم ملی حضور ندارم ولی با توجه به مدال‌ها و امتیازاتی که در این مسابقات کسب شد به نظرم اگر چه نتایج کسب شده مطلوب نبود ولی نمی‌توان گفت ملی‌پوشان، نتایج ضعیفی کسب کردند.

وی افزود: در چند وزن دیگر می‌توانستیم نتایج بهتری کسب کنیم حتی از رسول تقیان انتظار کسب مدال هم بود ولی این امر محقق نشد.

خوشدل درخصوص اختلافات بوجود آمده بین ملی‌پوشان المپیکی تیم ملی و کادر فنی و رییس فدراسیون و تاثیر آن در نتایج کسب شده در مسابقات جهانی هم گفت: پیش از شروع مسابقات المپیک لندن و زمانی که من در کادر فنی تیم ملی حضور داشتم ملی‌پوشان ایران زمزمه‌هایی مبنی بر اعلام اعتراض در صورت نتیجه‌گیری در رقابت‌های المپیک می‌کردند که همواره من به آنها تاکید می‌کردم این کار صحیح نیست و اختلافات باید در بین خانواده تیم ملی حل و فصل شود.

وی افزود: متاسفانه همانطور که دیدید پس از بازی‌های المپیک این اتفاق افتاد و ملی‌پوشان ما در اعتراض به عملکرد کوروش باقری در تمرینات شرکت نکردند، به هر حال این اتفاقات به ضرر دو طرف شده ولی باید توجه داشت فدراسیون می‌توانست نقش پررنگ و سازنده‌تری در این قضایا ایفا کند.

خوشدل ادامه داد: کوروش باقری در کار فنی خود سختگیری‌هایی دارد و ملی‌پوشان ما با همین سخت‌گیری‌ها به موفقیت در المپیک رسیدند. اگر آنها امروز در مسابقات جهانی حضور داشتند هم نمی‌توانست تضمینی برای کسب مدال‌های بیشتر باشد ولی اگر اوضاع به درستی مدیریت می‌شد می‌توانستیم به قهرمانی جهان فکر کنیم.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد: این اختلافات هر چه زودتر و در داخل خانواده تیم ملی وزنه برداری حل و فصل شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز