خبرگزاری کار ایران

با کسب ۳ مدال طلا و یک برنز؛

رکابزنان پیشکسوت یزدی قهرمان کشور شدند

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۱۶۷

مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی پیشکسوتان کشور با حضور ۹۴ شرکت کننده از سراسر کشور در ۲ رشته تایم تریل انفرادی و استقامت روزهای ۹ و ۱۰ آبان ماه در کنارگذر شمالی مشهد برگزار شد.

رییس هیات دوچرخه سواری خراسان رضوی از کسب مقام چهارم تیم پیشکسوتان استان در رقابت‌های قهرمانی کشور در مشهد خبر داد.

به گزارش ایلنا، ابوالقاسم باروح گفت: مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی پیشکسوتان کشور با حضور ۹۴ شرکت کننده از سراسر کشور در ۲ رشته تایم تریل انفرادی و استقامت روزهای ۹ و ۱۰ آبان ماه در کنارگذر شمالی مشهد برگزار شد.

وی افزود: در پایان این رقابت‌ها، در مجموع ۲ رشته تیم یزد با کسب ۳ مدال طلا و یک برنز به مقام قهرمانی رسید، تیم فارس با ۲ مدال طلا، ۲ نقره و ۲ برنز دوم شد، تیم گیلان نیز با ۲ مدال طلا، یک نقره و ۳ برنز به مقام سوم دست یافت.

رییس هیات دوچرخه سواری خراسان رضوی با اشاره به کسب مقام چهارم تیم استان در این رقابت ها، ادامه داد: تیم استان با کسب ۲ مدال طلا، یک نقره و ۲ برنز به این مقام دست یافت.

باروح بیان داشت: مالک مهجور دوچرخه سوار رده سنی ۶۵ تا ۶۹ سال استان در ۲ رشته تایم تریل انفرادی و استقامت به مقام نخست رسید. حمید خاوری مدال نقره رشته استقامت را در رده سنی ۵۰ تا ۵۴ سال بدست آورد. محمدحسین خدیوزاده دوچرخه سوار رده سنی ۷۰ سال بالا استان نیز به مقام سوم ۲ رشته تایم تریل و استقامت را بدست آورد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز