خبرگزاری کار ایران

شریعتمداری می‌تواند به ورزش کمک کند؛

درودگر: دادکان بهترین گزینه برای تصدی وزارت ورزش است

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۳۶۳

اولویت‌های من دادکان، شریعتمداری و مهرعلیزاده است چون دادکان دانش ورزش و احاطه به مسائل بین‌المللی داشته و ارتباط خوبی با جامعه ورزش دارد و سوابق درخشانی در دوران مدیریتش در ورزش کشور دارد.

مدیرعامل باشگاه ملوان بندرانزلی گفت: اگر قرار است به ورزش به عنوان یک بازوی کشور برای آرامش جامعه و شادابی جوانان نگاه کنند، بهترین نیروی که می‌توانند برای وزارت ورزش انتخاب کنند محمد دادکان است.

صادق درودگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: باید ببینیم چه نگاهی به ورزش ما حاکم است. اگر قرار باشد به ورزش به عنوان یک بازوی کشور برای آرامش جامعه و شادابی جوانان این مملکت نگاه کنیم، بهترین نیرویی که می‌توانند برای تصدی وزارت ورزش انتخاب کنند، محمد دادکان است. باید ببینیم تصمیم‌گیری‌ها بر چه اساسی است و اگر برای شکوفایی و گسترش ورزش باشد، بهترین نمره را محمد دادکان می‌گیرد. البته شریعتمداری هم سال‌ها کنار ورزش بوده و خودش کاراته‌کار است و می‌تواند به ورزش کمک کند.

وی افزود: این روزها بحثحضور معرفی محسن مهرعلیزاده هم مطرح است که وی هم سابقه و توانایی خوبی در ورزش دارد و نمی‌شود از کنار اسمش به راحتی گذشت، اما اولویت‌های من دادکان، شریعتمداری و مهرعلیزاده است چون دادکان دانش ورزش و احاطه به مسائل بین‌المللی داشته و ارتباط خوبی با جامعه ورزش دارد و سوابق درخشانی در دوران مدیریتش در ورزش کشور دارد.

درودگر در پایان گفت: اولویت اصلی برای انتخاب وزیر ورزش بیشتر سیاسی است تا ورزش و به همین دلیل می‌گویم که شریعتمداری بیشتر می‌تواند شانس داشته باشد، اما اگر شریعتمداری یا مهرعلیزاده هرکدام انتخاب شوند و بیایند باید از محمد دادکان به عنوان معاون فنی وزارت ورزش و جوانان استفاده شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز