خبرگزاری کار ایران

از سوی کمیته فنی فدراسیون کبدی؛

برنامه ۴۶ اردوی کبدی‌کاران به وزارت ورزش و کمیته‌ملی ارسال شد

کد خبر : ۱۱۷۶۴۵

در بخش بانوان ۲۳ اردوی آماده‌سازی پیش بینی شده تا بانوان کبدی‌کار کشورمان با حضور در اردوهای تیم ملی خود را برای دفاع از عنوان سومی بازی‌های آسیایی گوانگژو دفاع کنند.

کمیته فنی فدراسیون کبدی برنامه کامل ۴۶ اردوی آماده‌سازی تیم‌های ملی کبدی آقایان و بانوان به منظور حضوری قدرتمند در هفدهمین دوره مسابقات آسیایی اینچئون کره جنوبی و چهارمین دوره بازی‌های ساحلی آسیا در پوکت تایلند را به وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک ارسال کرد.

به گزارش ایلنا، کمیته فنی فدراسیون کبدی پس از برگزاری لیگ‌های برتر کبدی آقایان و بانوان با انتخاب کادر فنی برای تیم‌های ملی و دعوت نفرات برتر به اردو، برنامه عملیاتی فدراسیون مبنی بر حضوری قدرتمند در مسابقات آسیایی و دفاع از عنوان‌های دوره‌های گذشته را اجرایی خواهد کرد.

در این برنامه طراحی شده ۲۳ اردوی برای آقایان در نظر گرفته شده که در این مدت باقیمانده تا اعزام تیم ملی کبدی بزرگسالان به چهارمین دوره بازی‌های ساحلی آسیا در پوکت تایلند و همچنین هفدهمین دوره بازی‌های آسیایی اینچئون کره‌جنوبی خود را برای دفاع از عنوان قهرمانی در بازی‌های ساحلی دوره گذشته در هایانگ چین و نایب قهرمانی در بازیهایی آسیایی گوانگژو چین آماده کند.

در بخش بانوان هم همانند آقایان ۲۳ اردوی آماده‌سازی پیش بینی شده تا بانوان کبدی‌کار کشورمان پس از اتمام رقابت‌های لیگ برتر با حضور در اردوهای تیم ملی برای اولین بار در بازی‌های ساحلی آسیا شرکت کنند و پس از مسابقات ساحلی آسیا در پوکت تایلند از عنوان سومی خود در بازی‌های آسیایی گوانگژو چین در اینچئون کره‌جنوبی دفاع کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز