خبرگزاری کار ایران

مسابقات کاراته قهرمانی آسیا؛

فرید حقیقی و تیم آذربایجان‌شرقی مسافر امارات شدند

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۸۲۰

مسابقات انتخابی عصر امروز در سالن کبکانیان و در دوبخش کاتای انفرادی و تیمی مردان برگزار شد تا نفرات اعزامی به پیکارهای آسیایی امارات مشخص شوند.

رقابت‌های انتخابی تیم ملی کاراته در بخش کاتا امروز یکشنبه برگزار شد و در پایان فرید حقیقی و تیم آذربایجان‌شرقی جواز حضور در مسابقات قهرمانی آسیا را کسب کردند.

به گزارش ایلنا، مسابقات انتخابی عصر امروز در سالن کبکانیان و در دوبخش کاتای انفرادی و تیمی مردان برگزار شد تا نفرات اعزامی به پیکارهای آسیایی امارات مشخص شوند.

در کاتای انفرادی و در مجموع سه کاتا فرید حقیقی با امتیاز ۹ / ۶۴ اول شد تا مسافر مسابقات قهرمانی آسیا شود. داود شاهچراغی با امتیاز ۷/۶۴، مرتضی حسن زاده با ۵ / ۶۴ و سیروس خالقی با ۳ / ۶۴ رتبه‌های دوم تا چهارم را بدست آوردند.

مهران قربانعلی‌پور، مسیح چیت ساز و سعید گودرزوند نیز دیگر حاضرین کاتای انفرادی بودند و ابوالفضل شهرجردی نیز در این رقابت شرکت نکرد.

در بخش تیمی و پس از اجرای سه کاتا، تیم آذربایجان شرقی متشکل از احد شاهین، آرمین روشنی و فرزاد محمدخانلو با امتیاز ۳/۶۵ به رتبه نخست رسید تا باردیگر نماینده ایران در آسیا باشد. این تیم سال گذشته مدال طلای آسیا را به خود اختصاص داد و در امارات نیز به دنبال تکرار این موفقیت است.

همچنین تهران الف با ۷ / ۶۴ و اصفهان با ۹ / ۶۳ در کاتای تیمی دوم و سوم شدند.

تهران ب و کمیته رزمی مساجد نیز دیگر تیم های حاضر بوده و کرمان هم با وجود اعلام قبلی در این رقابت شرکت نکرد.

مسابقات انتخابی تیم ملی ایران در بخش بانوان نیز هم اکنون در سالن شهید کبکانیان در حال پیگیری است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز