خبرگزاری کار ایران

مسابقات‌جهانی‌کاراته - اسپانیا؛

آینده‌سازان کاراته‌ایران در تاتامی سرنوشت

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۹۷۳

دختران و پسران کاراته ایران، بامداد سه‌شنبه راهی گوادالاخارا خواهند شد تا آینده کاراته کشور را بسازنند.

اعضای تیم‌های نوجوانان، جوانان و امید ایران درحالی بامداد سه‌شنبه راهی مسابقات جهانی اسپانیا خواهند شد که موفقیت در این رویداد بزرگ می‌تواند آینده کاراته کشورمان را تضمین کند.

به گزارش ایلنا، در طول تاریخ همواره ورزش هایی که در آن استعدادیابی و سرمایه گذاری در سنین پایه انجام شده به موفقیت های متعددی دست یافته‌اند. در کاراته ایران نوجوانان و جوانان مستعدی وجود دارند که با تماشای مسابقات قهرمانی کشور و لیگ به خوبی می توان دید که چه پتانسیل عظیمی در این رشته نهفته است.

تیم‌های نوجوانان، جوانان و امید ایران چند ماه است با در اختیار داشتن مربیان مجرب برای حضوری خوب در قهرمانی جهان اردونشنین هستند و حالا باید مزد مدت ها تلاش و زحماتی که متحمل شده اند را در تاتامی اسپانیا بگیرند. هرچند به دلیل عدم همکاری سفارت اسپانیا، شهاب سلطانی و مسعود رهنما نمی‌توانند تیم‌های جوانان و امید را همراهی کنند اما مازیار فریدخمامی هدایت هر ۳ تیم را در قهرمانی جهان برعهده دارد و می‌خواهد با بهره بری از تمام تجربیات خود، نتایج درخشانی را برای کاراته ایران به ارمغان آورد.

دختران و پسران کاراته ایران، بامداد سه‌شنبه راهی گوادالاخارا خواهند شد تا آینده کاراته کشور را بسازنند. کاراته ایران توانایی رسیدن به قله های افتخار در سطح جهان را دارد که بدون تردید مسیر رسیدن به این هدف از تیم های پایه ای می گذرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز